CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

یه نمایش نامه

سلام سلام  این بار در مورد نمایش کلاس دوم نمایشنامش رو نگه دتاشتم وبهتر خودتون بخونین من درنقش یه ادم اهنیم همون رزمنا

.

. رزمناوادم  فضایی اهل شهر ‌ «کُندر» که‌ در نوع‌ خود پیشرفته‌ترین‌ تکنولوژی‌ را داراست‌، در سیاره‌ی‌ رجیس‌ مفقود شده‌ است‌. 

 دانشمندان‌ زمین‌ یافته اند که در یک سیارهشورشی الیهزمین به پا کرده اند‌ برای همین رباطی پرعظمت‌ «شکست‌ناپذیر» را روانه‌ی سیاره‌ی رجیس ‌می‌کنند، زیرا شکست‌ناپذیر تنهارقیب شهر کندر است‌

نقش شکست ناپذیر مال دوستم فاطمه قربانی بود

وقتی شکست نا پذیر پیام هارا میفرستد

فرضیه‌ی‌ یک‌ دانشمند درباره‌ی‌ مفقود شدن‌ رز مینا این‌ است‌ که‌ میلیون‌ها سال‌ پیش‌، انسان‌هایی‌ در این‌ سیاره‌ می‌زیسته‌اند که‌ رشد سرسام‌آور تکنولوژی‌، آنان‌ را نابود کرده‌، اما تکنولوژی‌ تهدیدآمیز هنوز باقی‌ است‌ و در مقابل‌ موجودات‌ خارجی‌ به‌ شیوه‌ای‌ کاملاً ناشناخته‌ و پیچیده‌ از خود دفاع‌ می‌کن

نقش دانشمند یگانه اتش افراز

وهمینجوری پیش میره که بین رزمینا وشکست ناپذیر جنگ به وجود میاد

تا مطلب بعدی

بای بای

نظرات 6 + ارسال نظر
سخت جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

به وبلاگ من بیاین من شما رو لینک کردم

باشه ححتما میام

ندا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام دیبا جونم خوبی ؟
چه نمایشنامه ی بامزه ای مث این فیلمای هیجان انگیز ژر از اکشن و جلوه های ویژه ست داستانش .
جتما رزمینا که همون دیبا جون خودمونه برنده می شه درسته ؟

سلام
بله با کمال افتخار برنده شدم
واقلًباحال بود

کوه را به اسانی رد کن شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

عیولا عیولا

ممنونم شما وبلاگ ندارین

کوه را به اسانی رد کن شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

خوشم اومد

ممنون

برنده شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

خوبه
خوشمد اومد

اوه من به سایت شما اومدم خیلی قشنگه

چشمات قشنگ میبینه یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام خوشگل

سلام شملا که روتدست مایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد