CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

اگه یه خواهر دوقلو داشتم چی میشد

بیان ادامه مطلب اگه من یه خواهر دوقلو داشتم چی کارمیکردم

سلام بچه ها میخوام بدونم اگه شما یه خواهر دوقلو داشتین چی کارمیکردین 

من اگه خواهردوقلو داشتم همیشه با اون بازیمیکردم وخوش میگذروندم

هیچ وقت باهاش دعوانمیکردم چون خواهرم بود

اگه کار بدی میکردیم حتی اگه تخصیر اون بود ازش میخواستم اشتی کنیم

نوبتی اتاقو مرتب میکردیم

وقتی خاله بازی میکردیم اول اون مادر میشد من بچه

همیشه باهم قصه میخوندیم

هروز 10 باربهش میگفتم دوست دارم

سلیقه هامون شبیه هم بود یعنی اگه اون میگفت من اینو دوست دارم منم بهش میگفتم اینو دوست دارم

باهمدیگه کارای متنوع میکردیم

اونو الگوی خودم قرار میدادم البته اگه خوب بود 

توی مدرسه پهلوی اون مینشستم

اگهتو درسی مشکل داشت بهش کمک میکردم

موقع هایی که مامان نمیخواست جم وپی ام سی نگاه کنه بهش میگفتم هرچی دوست داری رو بیار

اون موهایمنو شونه میکرد منم موهای اونو 

هر روزصبح باهم ورزش میکردیم 

هر طمع چیپسی که اون دوست داشت میخوردیم

به حرفای اون گوش میکردمم

پهلوی هم میخوابیدیم

اگه اون موهاشوکوتاه میکرد منم میکردم اگه نمیکرد نمیکردم

وقتی کوچیک بودیم باهم راه میافتادیم

باهم دیگه همه جور بازی میکردیم

وبلاگو یه روز اون میگفت درمورد چی بنویسیم یه روز من

به همیدیگه رازامونو میگفتیم

باهم هومن کامران گوش میکردیم

هرکااری که اون میکرد منم میکردیم

هررقصی که اون دوستداشت منم داشتم

اگه تپل بود  تپل میشدم اگه لاغر بود لاغر ولی من لاغرم

درضمن نگین دیگه همالش بودی نه اگه لوس خنک بود این کارا رو براش نمیکردم

بای تا پست بعدی






نظرات 9 + ارسال نظر
مهناز سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

سلامک عزیزم من تو که تک بچه هستیم باید تااخر عمر همینجوری بمونیم دیگه چیکار کنیم

هیییییییییی اره عزیزم هیچکی درد من وتو رو نمیفهمه

مهناز سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

ولی بیخیالش تک بچگشهم دنیایی داره.......................

ارهههههههه تو راست میگی

مهناز سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

اره اینجوری خوبه روحبتو حفظ کن

مهناز سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

خب دیگه چه خبر چیکارا میکنی

مهناز سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

هییچی که نشد خبر با کانون چی کار میکنی...

مهناز سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

اره ران2سخته چون من ران وانو افتادمدوبارهدارم ران وان میرم

مهناز سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

اینجور که تاو میگی سخت نیست

نرگس چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

بابا خواهر می خوای چی کار بردادر بهتره خودت که می دونی....البته خواهرم عزیزه منم دوست داشتم یه قله دیگه می داشتم و بس چه حالی می ده باهاش بخوابی و......

نه فقط خواهر

setareh جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ http://galaxies.loxblog.com

سلام عزیزم
من این جا یه خواهر دو قلو دارم
داشتنش خیلی سخته
این جوری فوایدش کمه
و ضرر هاش زیاد
سر خیلی چیز ها دعوامون میشه
اگه اطلاعات بیشتری میخوای من رو اد کن
fasetareh77@yahoo.com

وااااااااااااااای خوش به حالت اشکال نداره به داشتنش میرزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد