CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

بازی پاندایی

سلام بچه اول عیدغدیر خم مبارک

عید غدیر

 

دلا دیدی علی را در غدیر اما چه کردی
ولایت را مهمّ دین خطیر اما چه کردی

تو نشنیدی رسول آنجا چه دستور و چه فرمان
نبودش را چراغی بر مسیر اما چه کردی

ندیدی دست او دست علی را برده بالا
که هرکس من امیرش ، او امیر اما چه کردی

صراحت را مگر نشنیده از گفت و کلامش
به وقت رفتن ِ آن بی نظیر اما چه کردی

تو دیدی تیرگی بر شب چه سنگین و چه تاریک
به چاهش سر فرو ماه منیر اما چه کردی

عجب چون گوشه گیری اختیار آن شیر میدان





توی این چند روز که نبودم کلی  فکر کردی تا مطلب خوبی بنویسم

ویه خطرهی باحل از غدیر خم

پیش دبستانی بودم تازه وارد در مهدکودک شدمد که بچهها ریختن سرم دیبا دیبا خانوم معلن گفته که میخواد یه کار باحال کنه خانو 2تا عروسک پاندایی اوردیبودوگفت بیاین بااین 2تا پاندا بازی خلق کنین تو فکر بازی بودیم که گ گفتمگفتمفهمیدم  گفتم خب 2تا پاندارو توسر وکله هم میکوبیم بعد این بازی شد بازی مورد علاقه من

ابان

سلام باجازه میخوام یه مطلب بنویسم

خوش حالم که درس ها شوروع شده وما توابان ماه هستیم

تواین هوا دیگه کسی مثلاً تاب بازی نمیکنه 

چرا یه روز ازخونه اومدم بیرون ودیدم یه بچه داره تاب بازی میکنه که اون حتماً مخش ایراد داشته

به نظر من تواین فصل بیشتربه عینکی ها ظلم میشه چون همش باید این شیشه عینکشون رو تمیز کنن