CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

ارزوها

سلام سلام 100 تا سلام

امروز اومدم از ارزو هام بگم

اولین ارزو

سلامتی برای مامان بابام وخودم وهمه دوست واشنا ها

دومین

ظهور اقا امام زمان

سومین ارزو

هرکی هر گرهی داره باز بشه

چهارمین ارزو

بقیه مقطع های تحصیلی مثل این 5 سال شاگرد اول باشم

دیگه ارزو ندارن به جز یه سری  ارزو های  غیر ممکن

1 پروازکنم

2عروسکام صحبت کنن

3 مامان وبابام دست از سر دستور های این کارو بکن این کارو نکن بردارن

بای بای

4نفر از بهترین های جهان

سلام گلهای خوشگل امروز ا ومدم تا در مرد بابا خلیلی مامانبزرگ ننه جون وبابا بزرگم صحبت کنم اول مامان بزرگ همیشه دوستش داشتم با من بازی میکرد در مورد همه چی صحبت میکردیم لالایی هاش رو یادم میاد اون منو دوست داشت  وهمیشه باهام بازی میکرد

دومی بابا خلیلی جونم اون همیشه بلندو استوار با هوش وبا ذ کابت مهربون وخیلی عالی  اون همیشه به فکر همه بود و منو خیلی دوست داشت

سومی بابا بزرگ جونمه اون همیشه با اب ومهربون وقتی میرم خونشون بهم پول میده ولی اگر 20داشت باشم برای تشویق من  چون اون خیلی مهربونه اون

 چهارمی نهنه جون مهربون خیلی منو دوست داره اون همیشه به فکرمه ومن نهنه جونمو خیلی دوست اون هم مهربون وعالی

من همشون رودوستدارم گر چه 2تا رفن و2 تا موندن به قول بابا ومامانم ادم باید به یاد از دست رفته ها باشه وقد مانده هارابداند

دوستون دارم

بای

 

 

 

اینده

سلامی به دوستانی که اینده رو میسازند شما به اینه فکر کردین که توی اینده چه اتفاقاتی

میفته من فکر کردم حالا برین پایین وفکر های منو بخونین


 

 

 

 

 

فکرهای دیبا جون

توی هر خونه 3 تا ربا ط هست ماشین ها دیکه چرخ ندارن ویکم بالاتر سطح هواراه میرن در این جمله دقت زیادی بکنین  ربا ط ها کارای مارو میکنن

 

 


نظریه

تنبل وپرخور شکم ها جلو همه باد کرده

 

  

ایا میتونیم عوضش کنیم

بله بارژیم های غذایی متوالی کم ترب خوریم نه به موقعه بخوریم به بچه ها اموزش بدیم پر خوری کار بدیه

 

 

 

 

فناوری چه جوری میشه

ساختمون ها عجیب غریب وسایلا عجیب غریب فناوری اون قدررررررررر عجیب غریب


 


ویه چیزی در مورد خودمم من خیلی دوست دارم مخترع بشم

دوستون دارم یه عالمه هر چی بگی بازم کمه خداحافظ  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه روز خیلی باحال

سلام به دوستای گلم

میخوام از یه خاطره خیلی باحال براتون بگم دوسال پیش براتون بگم دختر عمه من ندا جون ن ن  اومده بوده بیرجند ویه روز که  سعید اقا به بابابم گفت که اگه بخوایم بریم فورگ باید باچی بریم بابام گفت باماشین خودمون میریم  خودمون رو اماده کرده بودیم برای اینکه اونا قبل از 13 میخواستن برن رفتیم قلعه فورگ تا جبران 13 بشه که میدونم کساییی که توی خراسان جنوبی هستن خوب میشناسن  ماشین رو اماده کردیم وکلی خرید کردیم واماده شدیم توی راه که بودیم یه روستا به نام هندر بود که ما یه شعر درست کردیم

 

 

 

هندر هندر هندر هندر هندر

همینجوریرسیدیم به قلعه واونجا کلی چیز های مفید یاد گرفتموبعد رفتیم اسد اباد تا جایی رو پیدا کنیم غذا بخوریم وبابام یکی از دوستاش روووست بابام بهمون یه باغ اد ت غذا بخوریم جای همتون خالی من بودم مامان وبابا وندا جوننننننننننننننننننن و سعید اقا

 جای همتون خالی چند روز بعد 13 به در جاسون خیلی خالی بود دوستون دارم خداحافظ

 

 

 

 

ایا روح وجود داره

 سلام بچه تا به حال شما با چشم خودتون روح دیدین

کسانی که میگن ما روح  دیدیم دورغ میگن

چون روح وجود نداره

بعضی از دوستای من میگن روح وجود داره ولی م باور نمیکنم

چون متمئ نم روح وجود ند اره

پس به این داستان توجه کنید

این داستان نیس بلکه یک خاطرست  یک شب که خواب بودم صدای هوهو امد  از دم پنجره فردی رادیدم که وایستاده بود ومعلوم نبود که بود از در رفتم واردحیاط شدم دیدم هوهوبا د واون مرد لباس پدرم بود که باباد تکون میخرد  پس روح وجود نداره

دیدین روح وجود نداره

هر چی روکه میبینیم فقط زایده تخیلات ما

پس هیچ وقت باور نکنین روح وجود د اره

خدا حافظ