CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

نخستین لپ‌تاپ چه شکلی بود؟ + عکس

نخستین لپ‌تاپ چه شکلی بود؟ + عکس

 اولین دست آورد های اپل، کامپیوتر های قابل حمل مکینتاش بوده است، که از ۳۰ سال پیش تا به همین امروز هم سود زیادی را برای این شرکت به همراه داشته است.بیاید با هم سوار ماشین و زمان شویم و به ۳۰ سال پیش برویم زمانی که اپل با ناخدای جوان خود (منظورم استیو جابز است) پا به دنیای نوپای فناوری اطلاعات گذاشته بود.
 
 نخستین لپ‌تاپ چه شکلی بود؟ + عکس

در حالی که معدود شرکت هایی که در آن زمان خود را سرگرم تولید کامپیوتر های شخصی کرده بودند اپل در فکر تولید کامپیوتر های قابل حمل بود، حال هم که ۳۰ سال از آن زمان می گذرد هنوز هم بخش عمده ی تولیدات اپل لپ تاپ است که نام “مکینتاش” و حالا مک بوک و یا مک ایر را یدک می کشد.

 

my family




سلام بچه ها خب داشتم فکر میکردم از چی اپ کنم گفتم بیام ازخانواده ی خودم اپ کنم


 خانواده من کوچوله 3 نفری بابا مامان و خودم 


بابام دبیر ادبیات فارسی مامانم خونه داره و خودم دانش اموز نمونم 



خب تا اپ بعدی بابای

Barbie & Ken 4ever.

سلام بچه ها


چند سال پیش درست توی ژوئن باربی وکن با هم انا شدن



حالا به افتخار سالگردش عکساشون رو توی ادامه مطلب ببینید


ادامه مطلب ...

متاسفم

سلام بچه ها فکر کنم بعد از قسمت اول دیگه زیادی لوسش کردم پس از قسمت اول دوباره شروع میکنیم

نآمه هآی پرَنسِس سوفی2


ادامه مطلب ...