CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

دوست

سلام به همه اونایی که وقتشونو میذارنو به این خونه میان.


خوش اومدین.

زندگی زیباست همونجوری که تومطلب قبلی گفتم یعنی برایی من که زیباست ولی به نظر من اگه یه دوست خوب توزندگی داشته باشین خیلی بهتر میشه چون تنهایی نمیشه دوست یه شیرینی خاصی به زندگی میده

من ارزو میکنم همه یه دوست خوب تو زندگی داشته باشن

دوستتون دارم

بازم بیاین

.پست بعدی و تمامی دل نوشته هام تقدیم به شما.....

زندگی

سلام . سلامی به شیرینی با هم بودن

سلامی به گرمای دل شما ها

امروز میخوام بنویسم از اون پدر مادر هاییی که در هر مسیر زندگی با ما هستن از جمله پدرومادر خودم

امروز میخوام از فرشته هایی بگم که از پیش ما رفتن

اره امروز میخوام دادبزنم اره دنیا قشنگه

اگه خدایی نکرده زندگیتونبه هر دلیلی تلخ باشه اگه به کسی بگی میگه  : رسم زمونه اینه

پیش خودت میگی بازم خوبه تقصیر زمونست والا ......!!!!!!

اما به نظر من اینجوری نیست ادما هرکاری که میکنن تقصیر خودشونه

زندگی زیباست مثل زیبایی گل

زندگی شکیباست مثل شکیبایی سنگ

زندگی استوار مثل استواری کوه

البته اینو یادتون نره که زندگی گاهی ممکنه خروشان وگریان بشه مثل دریا وابر

ولی هیچ وقت سعی نکنین دلتونو مثل سنگ سخن کنین که بعدش نگین رسم زمونه اینه


   وهیچ وقت سعی نکنیندل کسی روخون کنین

دوستت دارم


ولی حالا به هر حالا دل همه ی ما صافه پس تیرش نکنین

ویادتون نره که درسته که عیده وما باید خونه هامون رو خونه تکنوی بکنیم ولی باید دلامونم دل تکونی بکنیم

فیلا خداحافظ


        


           

           

           

           


تنهای تنها

من این شعر رو توی یه کتاب خوندم خیلی دوستش اخری روخوندم برای شعر لطفا نظرتون رو بگین 

     من مانده ام              کنج قفس

                                  تنهای تنها

                                                     محتاج کلید در دستان تو

 

من بوده ام

               در سوز وسرما

                                 تنهای تنها

                                                محتاج گرمای وجود تو

 

من خسته ام

             از چرخش روزگار

                                تنهای تنها

                                               محتاج آرامش نوازش تو

 

من رانده ام

                از دیار عشق

                                 تنهای تنها

                                              محتاج به بودن کنار تو

 

من بسته ام

               بار سفر غم

                              تنهای تنها

                                   محتاج همسفر بودن تو

عالم درس

                              عشق

         توام و گدای در میخانه تو

       بده جامی از شراب ناب خود تا مست شوم و شعر مستانگی را بسرایم

 


چه گربه ی قشنگی

وااااااااااااااااااای این گربه ی ملوسو ببینین داره بانخ بازی میکنه

عکس های حیوانات خنده دار و بامزه (7)

عاشق چراغونیم

وووووووووووووو من عاشق این عکسم شما چه طور اخه عاشق خونه های چراغونیم

مدل های زیبای دکوراسیون داخلی