CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

تنهای تنها

من این شعر رو توی یه کتاب خوندم خیلی دوستش اخری روخوندم برای شعر لطفا نظرتون رو بگین 

     من مانده ام              کنج قفس

                                  تنهای تنها

                                                     محتاج کلید در دستان تو

 

من بوده ام

               در سوز وسرما

                                 تنهای تنها

                                                محتاج گرمای وجود تو

 

من خسته ام

             از چرخش روزگار

                                تنهای تنها

                                               محتاج آرامش نوازش تو

 

من رانده ام

                از دیار عشق

                                 تنهای تنها

                                              محتاج به بودن کنار تو

 

من بسته ام

               بار سفر غم

                              تنهای تنها

                                   محتاج همسفر بودن تو

عالم درس

                              عشق

         توام و گدای در میخانه تو

       بده جامی از شراب ناب خود تا مست شوم و شعر مستانگی را بسرایم

 


نظرات 10 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

شعر قشنگی بود ! وب جالبی داری موفق باشی

ممنونم

حمیرا خوشگله[دوست دوران دبستان] یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام دیبا خانم .
از اینکه توی ایم مدت کوتاه پدر بزرگت رو از دست دادی متاسفم . همین که یه وبلاگ درست کردی که خاطراتت رو توش بنویسی خوشحالم .
ولی باز خوبه یه پدر بزرگ دیگه داری .
وبلاگ قشنگی داری . بهت تبریک میگم.

سلام از هم دردیت ممنونم خوشحالم به وبلاگم اومدوی بازیم بیا

ستاره یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

~~*`~´.* .(;@;).`~'´
~~. ,~. ,.* . `~ ´ *.*´.,~.,
~~(;@;). ,.~. ,´ .*.* .(;@;)
~~ `~´..(;@;) *.*,.~. ,`~'´
~~~,.~.,`~.´ *..*(;@;) *.. *
~~ (;@;)*.. ,.~., .`'~ ´,.~.,
~~~`~'.´ *.(;@;)*.*. (;@;)
~~~~~*,.~.,`~´,.~,.´`~´
~~~~~ (;@;).*.(;@;).**.
~~~~~ `~´ * ~ `~'.´~
~,____*:( ;@;)*(;@;).*;'___,
~ \@_\,*`.';:( ;@;),*;,*/_@_/
~~~~ ,_@\*:;:;`.'*/@,
~~~~ \_@\,\\|//,/@_/
~~~~~~,---.\\|,/,---,
~~~~~~(*-}.(*){* )
~~~~~~.'---' /|\ `---'
~.~~~~~ / /|||\ \
~~~~~~~-,/ ||| \
**************
¸.•´¸. •*¨) ¸ .•*¨)
(* . * .. ** .. * . * . * . * . * .. ** ..
.`•.¸(¨`•.*.¸ .*´•´¨) * . * . * . * ...*.

وبلاگت ماهه
مطلبتونم عالی بود

ممنونمعزیزم

یاسمین یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

وب لاگ قشنگیه
خوشحالم که تو این زمینه موفق شدی
امیدوارم توی زندگی هم همین جور موفق باشی

از تعریفتون ممنونم

زهرا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

مرسی بابت مطلب قشنگت بازم بنویس

ممنونم

سارا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

شعر خیلی قشنگی بود.
خوش به حال کسی که این شعرو واسه اون گفتی.فکر کنم واسه مامان یا بابا گفتی

واسه هردوتاشون

...................... یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

................................................


...................... !!!!
....................؟؟؟؟؟؟
...........................
....... .... .............
..........................!!!!

بینای دانا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

اگر روزی تو را کردم فراموش...بدان شمع وجودم گشته خاموش
نام محبوب مرا بر سر قبرم بنویسید
تا خلق بداند که من کشته‌ی آنم
با این همه درد سر
چه آرزویی هست ...

$ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

نرگس جون سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

عاشقتممممممممممممممممممممممم.دوستت دارم دیبا جون .دوست من

من بیشترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررردلم برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد