CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

کارها

سلام شما دوچرخه سواری یاد دارین من که یاد دارم البته با چرخ کمکی

باغبونی چی من که یاد ندارم

شما محبت کردن یاد دارین من که یاد دارم البته همه یاد دارن

وقتی ما بچه بودیم این کارها رو یاد نداشتیم ولی حالا بزرگ شدیم ویاد داریم

بای بای

 

یه روز باحال

سلام بچه ها امروز وقتی رفتم مدرسه همه دست میزدن

ودوستم اومد گفت وقت نمایش ماست من نقش پروانه 

وقتی داشتیم میرفتیم کلاس توی دفتر بوی قهوه میومد به 

وقتی رفتیم دوستم گفت یه گوشواره طلا ندیدی من گفتم 

وهمه جا دنبال گوشوارش 



زنگ تفریح یکی از دوستام من رو رو کولش گذاشت منم کلی جیغ کشیدم

بعد زنگ علوم بود خانوم یه سیدی علوم خیلی جالب گذاشت

زنگ تفریح با بچه ها شعر خوندیم ورفصیدیم

زنگ خونه هاکه خورد برادر کوچولوی دوستم که چهار سالشه ابا ماشینش اومد وگفت بریم ماشین سواری

ولی خاطرهی امروزم باحال بود 

وووووووووووووووووووووووووووووووو

دیروز ماشین های 2 رو گرفتم 

اینم عکسش

بای بای

اولین زمین خوردن اول راهنمایی

سلام4 شنبه  اولین زمین خوردن اول راهنایی رو تجربه کردم شبیه بچهکوچولو هایی که پستونکشون ازشون بگیرین گریه کردم

وقتی اومدم کلاس گفتم واییییییییییییییی ابروم رفت

وبعدش عین دیو های عصبانی جدی بودم اینم خاطره  امروز تا فردا بای بای

ببخشید

سلام ببخشید که بعد از 3 هفته میام

از دست این درس وکتاب مگه میذاره یه سر بیام پیش شما

امادیگه از این به بعد زود زود میام

فیلاٍ

دندون

سلام ماجرای دنون افتادنم این دفعه

وقتی که  اولین دندانم که افتاد، فوری یک مسواک خریدمبا این که یه هفته از مسوا ک قبلیمگذشته بود

.حالامن بعد از افتادن هر دندانی زود می‌رم مسواکم رو عوض میکنم.پیش خودم میگفتم من چه قدر به بهداشت دهان اهمیت می‌دم

چند وقت پیش دندونم افتاد من با ز مسواکمرو عوض کردم!