CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

یه روز باحال

سلام بچه ها امروز وقتی رفتم مدرسه همه دست میزدن

ودوستم اومد گفت وقت نمایش ماست من نقش پروانه 

وقتی داشتیم میرفتیم کلاس توی دفتر بوی قهوه میومد به 

وقتی رفتیم دوستم گفت یه گوشواره طلا ندیدی من گفتم 

وهمه جا دنبال گوشوارش 



زنگ تفریح یکی از دوستام من رو رو کولش گذاشت منم کلی جیغ کشیدم

بعد زنگ علوم بود خانوم یه سیدی علوم خیلی جالب گذاشت

زنگ تفریح با بچه ها شعر خوندیم ورفصیدیم

زنگ خونه هاکه خورد برادر کوچولوی دوستم که چهار سالشه ابا ماشینش اومد وگفت بریم ماشین سواری

ولی خاطرهی امروزم باحال بود 

وووووووووووووووووووووووووووووووو

دیروز ماشین های 2 رو گرفتم 

اینم عکسش

بای بای

نظرات 1 + ارسال نظر
اژدها یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد