CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

روش های دوست یابی دیبا

سلام بچه ها امروزمیخوام از دوستی بنویسم بعضی ها که دوست دارن  

فکر میکنن تا اخر عمر اون دوست مای اوناست ونمیذارن با کس دیگه ای دوست شه

به نظر شما این رفتار درسته

یا بعضی هام شانسی دوست پیدا میکنن مثلا یه گل دستشون میگیرنو گلبرگ های بیچاره رو میکنن این دوست منه این دوست من نیست 

به نظر شما کدوم راه درسته

به نظر من دوست بی وفا اصلا خوب نیست چون ممکنه ولت کنه و تو ناراحت بشی

پس هر وقت یه دوست خوب پیدا کردی بهش بگو دوست دارم

این از راه های دوست یابی من

امیدوارم اگه یه دوست خوب پیدا کردین تا اخر عمر باهاش دوست باشین

منم از اینجا به دوست خوبم نرگس میگم دوست دارم همه ی گلهای دنیا برای شما دوستان وبلاگی 

بای

 

اشک

این اشک نیست ک بر گونه هایم جاریست

این نوازش دست فرشتگانیست که از دل من باخبرند و

پهنای صورتم را لمس می کند

این اشک نیست

این آبیست که از چشمه ای خدایی در وجود ما نهفته است

تا در مواقع تنهایی گوشه چشمانمان را بوسه زند