CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

سلنا گومز عشق من

سلام بچه ها یه سوالشما کدوم فیلم سلنا گومز رو بیشتردوستدارین من

Ramona and Beezus

رو بیشتر دوست دارم

من سلنا رو خیلیییییییییییییییی دوست دارم


این عکسم تقدیم به مهی طرفدارای سلناimage by 3dgirl.hoo.ir دختر سه بعدی

کتی پری ,توت فرنگی کوچولو,تینکربل

امزوز میخوام از خواننده ی عزیزم و2 تا از شخصیت کارتونی های مورد علاقم عکس بذارم این پست باید بیش از100 نظر داشته باشه



اینمیه عکس خوشگل برای همه ی شما هاimage by 3dgirl.hoo.ir دختر سه بعدی

باب اسفنجی

شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. ماجرای داستان در شهر زیر دریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقمند است. شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکانه کاملاً مطابقت دارد. در محیط کار و زندگی خود با یک هشت پا ( اختاپوس )که دارای شخصیتی خود خواه است و یک ستاره دریایی (پاتریک )که عاری از هرگونه هوش و استعداداست تماس نزدیک دارد. صاحب رستوران یک خرچنگ دریایی به نام آقای خرچنگ است که طماع و عاشق پول و مال اندوزی است. از دیگر شخصیت های کارتون می توان از سندی (سنجاب ماده ای که با استفاده از محفظه هوا در زیر آب زندگی می کند ) و پلانگتون نام برد. ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات بصری از قبیل نماهای نزدیک اشیاو کلوز آپ احساسات چهره،استفاده از تصاویر واقعی ،امکانات صوتی مانند بهره وری از اپیزود های موزیکال و عمدتاً دیالوگ های طولانی استفاده می کند.

باب اسفنجی

راستی این عکسم تقدیم به دوست خوبم ندگس میکنمimage by 3dgirl.hoo.ir دختر سه بعدی

خاطره دیروز

سلام بچه ها من اومدن خاطرات دیروزم رو بنویسم

من دیروز با مامانمرفتیم خونه ی مامانبزرگم وقتی خواست بره به من گفت دیبا اگه میخوای اینجا بمون منم گفتمباشه چون قرار بودکیهانپسر خالمبیاد خلاصه وقتی اومد با هم بازی کردیم

اول ماشین بازی بعد هم بدو بدووبعد بادبادک ولی موقع ناهار هی اذیتم میکردبعد از ناهاربه مامانم زنگزدم واون ترسید بدش پسر خوبی شد بعد کلی با هم بادبادک بازی کردیم بعدش اونارفتن مسجد ومامانم اومد دنبالم وبا خاله ی دیگم رفتیم پیاده روی

بعد از پیاده روی وخرید اومدیم خونه ی مامانبزرگم واژانس گرفتیم ورفتیم اینم از خاطره ی دیروز من

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام:  Lovely-Girl.gif
مشاهده: 1210
حجم:  457.5 کیلو بایت