CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

باب اسفنجی

شخصیت اصلی کارتون باب اسفنجی است. ماجرای داستان در شهر زیر دریایی بیکینی باتم جریان دارد. او در یک فروشگاه تهیه مواد غذایی همبرگر سرخ کن است و به کار نسبتاً ساده و یکنواخت خود بسیار علاقمند است. شخصیت باب اسفنجی با رفتارهای بدور از هرگونه آلایش کودکانه کاملاً مطابقت دارد. در محیط کار و زندگی خود با یک هشت پا ( اختاپوس )که دارای شخصیتی خود خواه است و یک ستاره دریایی (پاتریک )که عاری از هرگونه هوش و استعداداست تماس نزدیک دارد. صاحب رستوران یک خرچنگ دریایی به نام آقای خرچنگ است که طماع و عاشق پول و مال اندوزی است. از دیگر شخصیت های کارتون می توان از سندی (سنجاب ماده ای که با استفاده از محفظه هوا در زیر آب زندگی می کند ) و پلانگتون نام برد. ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات بصری از قبیل نماهای نزدیک اشیاو کلوز آپ احساسات چهره،استفاده از تصاویر واقعی ،امکانات صوتی مانند بهره وری از اپیزود های موزیکال و عمدتاً دیالوگ های طولانی استفاده می کند.

باب اسفنجی

راستی این عکسم تقدیم به دوست خوبم ندگس میکنمimage by 3dgirl.hoo.ir دختر سه بعدی

نظرات 21 + ارسال نظر
انیتا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

مرسی که از همشون عکس گذاشتی
میبینم ادامه مطلب زدی
بابا ایول

خواهش میکنم عزیزم

انیبتا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

خیلی خوشگل بودن
مر ر ر ر ر رسی

خواهش عزیز

انیتا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

میگم اینا رو از کدوم سایت برداشتی؟؟
ایرانی یا خارجی؟؟

اولی خارجی بقیه ایراینی

انیتا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

انیتا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

مرسییی

انیتا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

سلامتی
تو چیکار میکنی؟؟؟

هیچی تو چیتوزیام

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ

دیگه چه فیلمایی میبینی

با با لنگ دراز فیلی سینمایش پنگو بعضی موقع ها اسکوبی دوو بفرمائید شامدیگه تی وی پرشین وان تمام برنامه هاشو میبی نم امشب هم مسابقه رقص میده دیشب دییدی؟

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ

گفتی اسمت توچیتوزیاچی بود؟؟؟
تا من بیام صفحتو نیگا کنم؟؟؟

سجاده موسوی

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ

نه من مسابقه ی رقصو نیگا نمیکنم یعنی نمیرسم نیگا کنم
آخه برادرم هم دوست نداره منم نمیتونم نیگا کنم

وا اخه
چرا

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ق.ظ

باشه من الان میام
یکم صبر کن

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

ره میدونم الان دارم باز میکنم
مشکلی نیست

باشه دیدی

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام ببخشید
تا برم تو چیتوزیاو تلفن و بردارم
و برادرم هم کارم داشت طول کشید الان پیدامیکنم

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ق.ظ

کجا رفتی؟؟
هموننیستی که تمام صورتی؟؟
اطلاعاتت رو هم برام پیام ندادین
درسته؟؟؟

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ق.ظ

فکر کنم دیدمت
منم میخوامعضو شم هر وقت عضو شدم خبرت میکنم که قیافمو ببینی
بوووووووووووووووووووووووووووس از توی یکی برادرم دیدمت

بلئاتریس سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ

من خیلی این کارتون رو دوست دارم مرسی از اپ قشنگت

انیتا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام
انگاری واقعا" رفتی
باشه
منم برم که کار دارم
دیگه
بای
اومدی بهم بگو ساعت چند میای هر روز که منم همون موقع بیام
من یه ساعت یه ساعت وبم رو چک میکنم

مریم سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام علیک
چه آّپ خوگشلی من عاششششششششششق عکسهای کارتونی

setareh جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ http://galaxies.loxblog.com

سلام عزیزم
می خواستم منبع عکسات رو بدونم
لطفا واسم به این آدرس بفرست
fasetareh77@yahoo.com

سلام از جاهای مختلفمیگیرن

vooroojak شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.shahrefilm2.blogfa.com


به من سر بزن

اوکی

zahra یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

پرین پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://donyayekartoon1BLOGFA.COM

به من سر بزن نظر هم بگذار

اشتباه بود ادرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد