CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

نرگسی

نرگسم مدت زیادی از اشنایمون نمیگذره

اولین باری که دیدمت روی نیمکت نشسته بودیم من نگات کردم از نظر من تویه دختر منگل و گاگول میومدی اما وقتی باهات اشنا شدم فهمیدم دختر باادب مهربون و بامرامی از اون وقت فمیدم با همه ی دوستام فرق داشتی دوست دارم شهر تو ادامه مطلب در مورد تو هست 

ادامه مطلب ...

اامتحانات

سلام بچه ها با امتحانات چطورین


ادامه مطلب ...

انمیشن رالف وظهور نگهبانان

سلام بچه ها از این به بعد هرماه کارتون ماه رو داریم کارتون مااین ما

.

.

.


.

.

.

رالف و.


.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

ظهور نگهبانان هست

..

.


.

.

.

.رالف

Theatrical release poster depicting the protagonist, Ralph, along with various video game characters

رالف خرابکار

ک فیلم آمریکایی سه بعدی خانوادگیاست


که در سال ۲۰۱۲ ساخته و والت دیزنی پیکچرز آن را منتشر کرده است.

این، پنجاه و دومین ساخته انیمیشن سری‌های کلاسیک پویانمایی والت دیزنی است.

فیلنامه آن توسط جنیفر لی و فیل جانسون بر اساس داستانی از موور، جانسون و جیم ریردان نوشته شده است.

فیلم، داستان صاحب عنوان بازی gamevillan است که در مقابل نقش و آرزوی قهرمان شدن مقاومت می‌کند.

وی در میان بازی‌ها سفر می‌کند و بالاخره یک تهدید وحشتناک که کل بازی تحت تاثیر قرار می‌دهد، را از میان برمی‌دارد، و در اینجاست که رالف ناخواسته آغاز به کار می‌کند.

این فیلم در ابتدا با محدودیت و موفقیت تبلیغاتی روبه‌رو بود و نامزد بهترین فیلم پویانمایی در گلدون گلوب و برنده جایزه آنی اوارد برای بهترین فیلم پویانمایی شد.

.

.


.

.


.

.


.

.

نام انیمیشن: Rise of the Guardians – ظهور نگهبانان

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۲

خلاصه داستان: نیروی شیطانی به اسم “قیر” تدارکات لازم برای حمله به زمین را آماده ساخته و در پی نامود کردن کودکان و … دارد . گروهی به نام “محافظین فنا ناپذیر” که از یک “خرگوش” و ۲ انسان به نام های “سانتا کروز” و “جک فراست” و … تشکیل شده است برای حفاظت از کودکان بیگناه در سرتاسر جهان داوطلب می شوند و …

Rise of the Guardians small2 دانلود انیمیشن ظهور نگهبانان Rise of the Guardians 2012

ادامه مطلب ...

دوستم بدار…

ساده دوستم داشته باش

خود را درگیر

پیچ وخم زندگی نکن

من تو را همین جور ساده

دوست می دارم…

ادامه مطلب ...

5555

قسمت 5

اگه گفتیکیه سوفیه

ادامه مطلب ...