CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

دوستم بدار…

ساده دوستم داشته باش

خود را درگیر

پیچ وخم زندگی نکن

من تو را همین جور ساده

دوست می دارم…

این مطلب مخصوص نرگس خانوم هست که من رو کشت 

نرگس جونم دوست دارم 

نظرات 9 + ارسال نظر
کوثر جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://aramesh-79.blogfa.com/

سلا دیبا
تو بودی نظر دادی و گفتی جریان من و نازنین چیه

اره عزیزم

غربیه. شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام نمی خوام فضولی کنم ولی جریان تو نازنین کیه؟میشناسی نازنینو؟
نه به من ربطی نداره.
دبیا دوستت دارم.
باور کن.

غربیه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.narges0079.blogfa.com

دیبا دوستت بدارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
مگه دوستت نداشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//////
باور نمی کنم دبیا.
دیبا فرق کردی.
قبول کن منو یادت رفته.
ساده دوستت داشته باشم؟
من همیشه باهات صادقمو دوستت داشتم دیبا.

کوثر شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://aramesh-79.blogfa.com/

عاشق دختری بودم که ادمم حساب نمیکرد...
تو عشق اشتباه کردم...
اون دوسم نداشت فقط واسه سرگرمی میگفت دوست دارم...
دیبا جون نمیدونم چند سالته و معنی شکست عشقی رو درک کردی یا نه ولی بدونخیلی سخته....
خیلی سخته دختری که همیشه تو اغوشت بود حالا اجازه نده دستش رو بگیری...

واااااااااااااای بغضم شد
خیلی غمناک بود
حالا چرا نازنین جون این طوری میکنه

اگه مزاحمم بگو برم؟ یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام خوب میدونی کیم چی بودم بدونت چی شدم؟
بیا تو وبم ببین بدونت وبم چجوری غمناک شده.
دبیا من ساده دوستت دارم تو نوشتی واسه نرگس که منو کشت!
کشتمت؟
دبیا اگه نظر های زیادی میدم بهم بگو که ندم.
شاید یادت رفته عهد نامه رو.
دبیا دوریت عذابم میده.
خستم خسته!

نه عزیزم تو مزاحم نیستی

غربیه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.narges0079.blogfa.com

سلام دبیا خوبی؟امیدوارم تو امتحانات موفق باشی این گلی که دادم به یکی از بچه های کلاست که بده به تو از روی عاشق بودنم بود.دبیا من منتظر بودم گله باز شه عاشق اون گ بودم وقتی پریسا رو دیدم زود دادمش به اون تا بده به تو.امیدوارم خوشحال شده باشی.نمیدونم شاید ناراحت.....به هر حال دوستت دارم.

باران سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

█ میــــــشِه تَـــنهایی بــ ــازی کَــرد

█ میـــشِه تَـــنهایی خـــَندیـد

█ میــــــشِه تَـــنهایی ســَفَر کـــَرد

█ ولـــی خـــِیلی ســـَختِه تـــَنهایی...

█ تـــــَنهایی رو تَـــحـــَمُل کـــــَرد...

باران سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

بهم سر بزن

ندا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ق.ظ

امیدوارم همیشه همیشه دوستای خوب بمونین برای همدیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد