CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

5555

قسمت 5

اگه گفتیکیه سوفیه

تو فکر این بودم که کاری کنم دافنی بفهمه که برای پرنسس بود نیومده بودم اومده بودم که مامان وبابام رو ببینم تصمیم گرفتم که تغییر چهره بدم وبرم به قصر که که ریتا گفت

حالا میخوای چه شکلی بشی گفتم

نمیدونم اما میخوام کاملا فرق کنم گفت

پیکسی عشق نیروی تغییر چهره داره شاید بتونم کمکت کنم وفوت کرد یکدفعه یک گرد جادویی اومد جلوم و کلا تغییر کردم گفت

حالا یه اسم میخوایم گفتم

اِلیـــــــز

چطوره گفت عالی هست پس از این به بعد من الیزم
در قسمت بعد.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..
.

.
.

..
خواهیم دید که سالیان سال از اون زمان گذشت وچی شد

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ق.ظ

آره به نظرم تغییر چهره کار خوبیه
بره ببینه چه خبره و اوضاع از چه قراره
اینطوری م خوشکل شده
خوبه شانس آورد یه پیکسی پیدا کرد
امیدوارم خود سوفی هم قدرت های جادویی داشته باشه و بتونه حقشو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد