CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

دوست

سلام به همه اونایی که وقتشونو میذارنو به این خونه میان.


خوش اومدین.

زندگی زیباست همونجوری که تومطلب قبلی گفتم یعنی برایی من که زیباست ولی به نظر من اگه یه دوست خوب توزندگی داشته باشین خیلی بهتر میشه چون تنهایی نمیشه دوست یه شیرینی خاصی به زندگی میده

من ارزو میکنم همه یه دوست خوب تو زندگی داشته باشن

دوستتون دارم

بازم بیاین

.پست بعدی و تمامی دل نوشته هام تقدیم به شما.....

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

منم همه ی آرززوهای خوب رو برات دارم دیبایی جون
از جمله داشتن یه دوست خوب همیشگی ..همون طورکه خودت گفتی

ممنونم ندا جون منم همین ارزو رو برای شما دارم

[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام.منم نرگس دوسته همیشگیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد