CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

4نفر از بهترین های جهان

سلام گلهای خوشگل امروز ا ومدم تا در مرد بابا خلیلی مامانبزرگ ننه جون وبابا بزرگم صحبت کنم اول مامان بزرگ همیشه دوستش داشتم با من بازی میکرد در مورد همه چی صحبت میکردیم لالایی هاش رو یادم میاد اون منو دوست داشت  وهمیشه باهام بازی میکرد

دومی بابا خلیلی جونم اون همیشه بلندو استوار با هوش وبا ذ کابت مهربون وخیلی عالی  اون همیشه به فکر همه بود و منو خیلی دوست داشت

سومی بابا بزرگ جونمه اون همیشه با اب ومهربون وقتی میرم خونشون بهم پول میده ولی اگر 20داشت باشم برای تشویق من  چون اون خیلی مهربونه اون

 چهارمی نهنه جون مهربون خیلی منو دوست داره اون همیشه به فکرمه ومن نهنه جونمو خیلی دوست اون هم مهربون وعالی

من همشون رودوستدارم گر چه 2تا رفن و2 تا موندن به قول بابا ومامانم ادم باید به یاد از دست رفته ها باشه وقد مانده هارابداند

دوستون دارم

بای

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

ایشالله خدا ننه ی عزیز و مهربون و بابازرگ نازنین ت رو سالها در سلامتی و خوشی برات نگه داره و از وجودشون استفاده کنی و مامان بزرگ جون و باباخلیلی جون رو هم رحمت کنه و در آرامش باشن
تو هم خیلی نوه ی خوبی هستی . حق دارن خیلی دوستت دارن خوب

دوست دارم
اره ایشالاه خدا روح مامان بزرگ و باباخلیلی رو شاد کنه
تو هم خیلی دوستداشتنی هستی

ماوا جون دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

من که نه مادربزرگ دارم نه پدربزرگ

ماواجوننننننننننننننننننن قصه نخور

بابا خلیلی ومامان بزرگ به یادمونن
اگه تو قصه بخوری منم ناراحت میشم
پس قصه نخور
منم تورو دوست دارم
توناراحت نباش
دوست دارم
قصه نخور عزیزم
الان میام تو وبلا گت نظر میدم
بابای بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد