CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

ایا روح وجود داره

 سلام بچه تا به حال شما با چشم خودتون روح دیدین

کسانی که میگن ما روح  دیدیم دورغ میگن

چون روح وجود نداره

بعضی از دوستای من میگن روح وجود داره ولی م باور نمیکنم

چون متمئ نم روح وجود ند اره

پس به این داستان توجه کنید

این داستان نیس بلکه یک خاطرست  یک شب که خواب بودم صدای هوهو امد  از دم پنجره فردی رادیدم که وایستاده بود ومعلوم نبود که بود از در رفتم واردحیاط شدم دیدم هوهوبا د واون مرد لباس پدرم بود که باباد تکون میخرد  پس روح وجود نداره

دیدین روح وجود نداره

هر چی روکه میبینیم فقط زایده تخیلات ما

پس هیچ وقت باور نکنین روح وجود د اره

خدا حافظ

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ماوا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

اما به نظر من روح وجود دارد هم روح خوب داریم هم روح بد

اما نه نه فکر نمیکنم

ندا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

دیبای عزیزم روح وجود داره اما سراغ زنده ها نمیاد به هیییییچ وجه و باعث ترس و وحشتشون نمی شه .
من اولش فکر کردم منظورت یه چیز دیگه س که گفتی روح وجود نداره ! بعدا فهمیدم منظورت از لحاظ ترسیدن از روح و ... این چیزاس . آره چیزای وحشتناک بیشتر محصول خیالهای منفی ماها هستن . حتی در مورد آNدم بزرگ ها . امیدوارم هیچ وقت هیچ کدوممون از چیزای الکی و بیخودی نترسیم

سلام
اره روح وجود داره ولی وقتی جسم بی حرکت میشه روح دیگه نمیتونه وارد دنای مابشه هم از لحاظ فیزیکی شیمیایی وعلمی

ماوا جون چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

یک سوال بالاخره روح به نظر تو وجود دارد یا نه؟
چون برای من نوشتی وجود ندارد اما برای ندا نوشتی وجود دارد!

وقتی بدن بی حرکت میمیره روح میره وهیچ وقت نمیاد ولی در بهشت فانی میمونه وتوی دنیای ما نمیاد دیگه وهمیشه وجود داره

ندا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

آره عزیزم وجود داره اما توی دنیای زنده ها نمیاد
درست گفتی

اره میدونستم

مامان علی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://alijoon.niniweblog.com

به نظر من وجود داره.حالا توی دنیای زنده ها میاد یا نه نمی دونم...
شایدم بیادا .حواست باشه

اره ادم باید حواسش باشه
چون ممکنه اگه امادگی نداشته باشه قش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد