CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

سلام. من اومدم



سلام!

من دیبا هستم. به وبلاگ من خوش اومدین.


من یازده سالمه؛ تازه کلاس پنجم رو دارم تموم می‌کنم و این روزها دیگه دوره ابتداییم، کم کم تموم میشه. عاشق شعر و کتاب و نمایش هستم و میخوام یه روزی نویسنده شم.

دوست داشتم خاطرات خودمو بنویسم و چه جایی بهتر از اینجا؛ که شاید چند تا دوست جدیدم پیدا کنم. خدا رو چی دیدین؛ شاید این وبلاگ، همراه با خودم بزرگ و بزرگتر شه.

امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد.

نظر...آهای......نظر یادتون نره!

فعلا خدانگهدار همه‌تون باشه!


نظرات 1 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام به روی ماهت دختر گل خوشکل !
عکسشو نگاه واااااااااای هزار ماشالله روز به روز نازتر می شی ها . چقدم بزرگ شده ! بزنم به تخته !
چه خوب دیبا جون که وبلاگ زدی و می نویسی . مبارکه ! شیرینی ش یادت نره ها !
اینجوری مطالبت رو با صدای خودت توی دلم یم خونم و دلم کمتر برات تنگ می شه
تند تند بیا بنویس منتظرم هاااااااا
بوس بوووووووس
راستی می دونی ؟ مطالب بالای وبلاگت که زیر عکست نوشتی رو خیلی دوست دارم . مردم از خنده ! تخس خانوم معلم ! واای خداااااااا . خیلی شیطونی ها !
دوستت دارم نویسنده و شاعر آینده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد