CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

بازم سلام

بازم سلام!

دوباره اومد. راستش خیلی شوق دارم از وقتی بابام این وبلاگو واسم ساخته، یعنی همین یه ساعتی پیش.

می‌خواستم یه چیزی بهتون بگم:

می‌گن: زندگی دو روزه؛ روز اول انتظار و روز دوم، حسرت.

من الان توی روز انتظارم؛ یعنی همون روز اول. شما توی کدومشین؟

امیدوارم همیشه توی انتظار باشین اما به امیداتون برسین و خدای نکرده به حسرت نرسین!

بازم دوباره خدانگهدارتون!

وای خدا......چقده خوشحالم که منم واسه خودم وبلاگ‌دا شدم....یوهو!

نظر......ترو خدا نظر یادتو نره!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام به روی ماهت دختر خوشکل !
راستش من همیــــــــــــشه توی روز انتظارم ! یعنی همیشه منتظرم بازم اتفاق های خوب توی زندگی م پیش بیاد !
امیدوارم هیشکی حسرت نخوره و همه از لحظات زندگی شون استفاده های خوب و مفید بکنن
آره دیبا جون ! وبلاگ داشتن خیلی کیف داره
مخصوصا که صاحبش یکی مث تو پرانرژی و با ذوق باشه. خیلی خوبه که وبلاگ زدی . حتما حتما توش مطلب بنویس . چون یه جور تمرینه که به آرزوت برسی و نویسنده بشی . راستی یادت نره کتابت که چاپ شد برام بفرستی ها !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد