CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

اطلاعیه مهم


اطلاعیة دیبا جون:


چند تا از شماها به من خبر داده بودین قسمت نظرات وبلاگم خرابه.

کلی بیچارگی کشیدم تا درستش کنم، حالا ببینین هنوز خرابه یا نه انشالله درست شده؟!


نظرات 2 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام دیبا جووون
آره عزیزم درست شده
جدی جدی باید به مامان و بابات تبریک بگم واسه یه همچین دختر بااستعدادی
موفق باشی

ندا سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

وااااااااااای واقعا درست شده ها ! ببین من واسه مطلب بالاییت هم نظر نوشتم و هیچ مشکلی پیش نیومد . الآن میزم تند تند هر چی توی دلم بود با خوندن نوشته هات ، همون جا برات می نویسم
راستی اون ندای بالایی هم راست میگه واقعا قشنگ می نویسی عاشق مطالبت شدم. میگم یه پیشنهاد : تند و تند بیا در مورد کتابایی که خوندی و فیلمایی که دیدی یا خاطراتت و اتفاقای خوب و خنده دار زندگی ت بنویس . هم برای نویسندگس تمرین می کنی هم ما می تونیم بخونیم و لذت ببریم
خیلی دوستت دارم دیبااااااااااا جوووووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد