CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

ای کاش



امروز کارنامه‌مو دادن: معدلم شده 73/19 خیلی غصه خوردم چون به بابام قول داده بودم 20 باشه.

ای خدا! چرا اینهمه آدما باید غصه بخورن؟ چرا نتونستم به آرزوم که شاد کردن دل مامان خوبم و بابای خوشگلم که این روزا یه غم توی چشماش داره، برسم؟!

آخه من که همة تلاشمو کردم، البته شاگرد اول شدم، ولی نه با معدل 20  !!!!




دلم غصه داره. فردا هم امتحان نمونه دارم؛ هر کی این درددل رو می‌خونه، واسم دعا کنه ترو خدا!


نظرات 6 + ارسال نظر
آرمان. پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

ما دعا میکنیم
شما هم لطفا درس بخونید

بچه های آنادانا پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.anadana83.blogsky.com

سلام . دیبا جان . خیلی خوشحالیم که با یه خانم 11 ساله آشنا شدیم که وبلاگ هم مینویسه. ما بچه هارو خیلی دوست داریم و غم تنهایی بچه های محروم چهره مون رو کدر کرده . دستهامون رو به رسم یاری به سمت همه آدمهای خوب دراز کردیم تا بتونیم یه گام کوچولو براشون برداریم. به وبلاگ ما بیا . متوجه منظور ما میشی. ممنون دیبا جووون

بچه های آنادانا پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

راستی اگه میخوای آمار بازدید وبلاگت بالاتر بره باید چندتا کار کنی.
1- سعی کنی دوستانتو لینک کنی تو وبلاگت
2- از دوستانت بخوای لینکت کنن
3- سوال مطرح کنی
4- جواب بازدید کنندگانتو زود زود بدی. هم بری تو وبلاگشون و نظر بدی و هم جواشونو تو وبلاگ خودت بدی
5- وبلگتو تند تند بروز کنی

سلام
چشم، حتما همین کارا رو میکنم. ممنونم که نظر و پیشنهاد دادین

ندا پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام دیباا جووونم
خب تبریک می گم شاگرد اول شدی خیلی خیلی خوشحال شدم . مبارکه ! حالا معدلو ول کن غصه نخور
حیف اون همه زحمت و درس خوندنت نیست که با غصه خوردن خراب شه ؟ زیاد بهش فکر نکن
می دونم خیلی تلاش کردی ولی معدلت که خیلی خیلی خوب شده وقتی شاگرد اول شدی نشون میده از همه بهتری و بقیه ازت نمره هاشون کمتره
اینم که خیلی خوبه
ایشالله امتحانتو خوب خوب بدی . نتیجه شو برامون بنویس
تابستون خوبی داشته باشی دختر دایی گلم
بوووس

سلام نداجونم!
ممنونم از این همه سرزدن و نظردادنت.
کای دلگرمی میده بهم.
روز یکشنبه جشن فارغ‌التحصیلیمه. خیلی خوشحالم. توی جشن فارغ‌التحصیلی باید همه باباها و مامانا بیان. ولی خانومم به من گفته باید یه دلنوشته آماده کنم و برم جلوی جمعیت بخونم. خیلی دلهره دارم و میترسم. برام آرزوی موفقیت کن!
امروزم امتحان نمونه رو دادم، فکر کنم خوب شده.
راستی نداجون، به من کمک میکنی تا یه دلنوشته خوشگل واسه جشنم بنویسم؟ از وقتی از امتحان نمونه برگشتم، دارم یه سره زحمت می‌کشم تا قشنگ بشه.
راستی می‌دونی که نتایج نمونه کی می‌آد؟ 24 مرداد.
اگه شد، واسم بنویس که چند جمله واسه همین دلنوشته. به نصیحتت هم عمل می‌کنم و سعی می‌کنم زیاد به معدلم فکر نکنم. (بابا دستم درد گرفت: بابای دیبا)
دوستت دارم، خداحافظت

ندا جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام دیبا جونم
یعنی اون نوشته بالایی که جواب کامنت منه تو می گفتی و بابایی می نوشت ؟ دستش درد نکنه !×
راستی ممنون برام جواب نوشتی . خیلی خوشحال شدم .
دوستت دارم
الآنم گفتم حتما دیبایی امتحانشو که داده میاد یه چیزی برامون می نویسه
به به مطلب تازه ! خوندمش . برم همون بالا برات بنویسم

الی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://kezhvan.niniweblog.com

افرین عزیزم مهم اینه اول شدی بهت تبریک میگم عزیز خاله مطمئن باش مامان بابا هم بهت افتخار میکنن

سلام خاله!
ممنونم ازتون!
منم به وبلاگتون اومدم و خیلی خوشم اومد از اینهمه ذوقی که از حالا دارین
انشالاه به قول بابام همه چی ختم به خیر میشه!
فقط یه سوال کوچولو: «که‌ژوان» اسمه؟ معنیش چی میشه؟
البته هر چی باشه، خدایی خیلی ناز و قشنگه.
دوستتون دارم و ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد