CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

یه سوال!


سلام به دوستای گـُلم! حالتون چطوره؟

یه سؤال که خیلی واسم جالبه:

معنای واقعی مهر و محبت چیه؟!

شما جواب این سؤال رو می‌دونین؟ برام نظر بذارین تا منم بدونم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ

خب به نظر من یعنی یه احساس خاص که تو قلب آدم به وجود میاد ، وقتی با یه شخص یا صحنه ای رو به رو می شیم که محبتمون رو بیدار می کنه ... این حس وقتی توی قلب آدم به وجود میاد یه کشش بین ما و اون پدیده یا شخص برقرار می شه و دوست داریم این حس و ارتباط زمانش بیشتر باشه ، در موردش صحبت کنیم ، بهش فکر کنیم ... باعث می شه رفتارهای محبت آمیز ازمون سر بزنه ، یه جور نرمش و شکنندگی تو وجودمون احساس م یکنیم ... نظر من اینه دیبا جونم .

سلام نداجونم!
ببین، باز من دارم میگم و بابای بیچارم تایپش می کنه (باباش: )
خب، عزیزم نظرای تو خیلی قشنگه؛ یعنی احساس خاص چیه؟ لطفاً از این کلمات بزرگونه نزن. (باباش: دختر، بچم هنوز کلاس پنجمه فقط )
آدما بر طبق سن دسته بندی شدن سن من فقط یازده ساله. ÷س لطفا در حد یازده سال توضیح بده استاد (این مال من بود: باباش )
وقتی از این حرفای بزرگونه میگی، ممکنه مخم بترکه هان.
دوستت دارم و منتظر نظرای دیگتم

ندا سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

ای جاااانم عزیزم !
دیبا جون لطفا یواش یواش تر بگو تا باباش بنویسه طفلی باباش هم قیافه ش شکل اون آیکن ها شده هم غلط تایپی داشت !! هه هه نه که خودم ندارم ! استاااد !
خدا نکنه مخت بترکه خوشکلم ! مخ تو یه گنجینه بزرگ پر از کلمات قشنگه که باید روی کاغذ بیان و تایپ بشن و همه ازشون استفاده کنن و کیف کنن
دیبا و باباش : آخه این خانوم خوشکله ماشالله انقدر خودش بزرگونه فکر می کنه که تازه من وقتی می خواستم براش نظر بذارم گفتم خدایا چی بنویسم که دیبا جون بپشنده !!
عزیزم منظورم از احساس خاص چیز پیچیده ای نیست .. یه لحظه مثلا به مامان یا بابات فکر کن ... همون حسی که توی قلبت یه دفه به وجود میاد و دوست داری همیشه باهاشون باشی و با بقیه ی خواسته هات فرق داره !


آخ جوووووووووووون که حالا همه برام نظر میدن!
ندا جون از نظراتی که برام مینویسی، ممنونم عزیزدلم!
امیدوارم واسه مطالب بعدیم، برای این دیبا خوشگل جووونت، نظرهای جدید و خوبی مثل همینا بدی و لطفاً دیگه مطالب بزرگونه ننویس؛ البته منم یواش یواش دارم بزرگ میشم و الان دیگه باید برم مطلب بعدیم آماده کنم. حرف بابام هم اینه که خیلی وراجی دیگه نکنم.
(باباش:
خب فعلا خدافس

مامان علی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://alijoon.niniweblog.com

معنی واقعی مهر و محبت رو میتونی تو احساس یه مامان به بچش پیدا منی

Mansour جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://mansoursh.blogsky.com

ترفند 90 ثانیه مکالمه رایگان!!!
http://www.mansoursh.blogsky.com/1390/03/26/post-294/باسلام وب بسیارجالبی دارین به من هم سربزنید اموزش درس به درس فتوشاپ رو بیایید ببینیدوخودتان استاد شویدونظربدید حتما ازنظرات سازنده اتان استقبال میکنم واگردوست داشتین منو با اسم سرزمین افتاب:بیوگرافی افراد مشهورو دانلود نرم افزارموبایل لینک کنیدوبهم خبربدین تالینکتون کنم بازم مرسی
Www.mansoursh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد