CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

ربون درازی


زبون‌درازی کار درستیه یا نه؟

من جواب این سؤالو می‌دونم. همیشه وقتی کار بدی می‌کنم، فوری معذرت‌خواهی می‌کنم؛ مثلا وقتایی که زبون‌درازی می‌کنم. بابام همیشه می‌گه: آدم نباید کاری بکنه که نیاز باشه بعدش عذرخواهی کنه؛ واسه همین، معمولاً سعی می‌کنم زبون‌درازی نکنم؛ ولی چه می‌شه کرد، گاهی از دستم درمی‌ره دیگه.

پدر و مادر من اگه زبون‌درازی کنم، معمولاً عصبانی می‌شن. من یه پسر خالة کوچولو دارم که اسمش کیهانه. وقتی شیش ماهش بود، بعضی وقتا زبونشو بیرون می‌آورد؛ ولی آروم آروم بهش یاد دادم که این، کار بدیه. حالا که بزرگتر شده (تقریباً دو سال و سه ماهشه) هر وقت عمدی زبونمو بیرون می‌آرم، می‌گه: بد، بد، کار بد.

من مدت‌هاست با خودم قول دادم دیگه زبون‌درازی نکنم؛ آخه کار بدیه و دل مردم نسبت به آدم سرد می‌شه.

وقتی بچه بودم، یه روز یکی از پسرای مهد بهمون گفت: بچه‌ها خیلی کیف می‌ده آدم جواب بزرگترا رو بده. ماها هم بیشترمون دختر بودیم، در کمال سادگی باور کردیم حرفشو. دو ساعت بعد، وقتی بابا و مامانم اومدن دنبالم، یه چیزی گفتم که ناراحتشون کردم. مامانم گفت: اینو از کجا یاد گرفتی بچه؟!

با پررویی گفتم: آرمین یادم داد. مامان و بابام به هم نگاهی کردن و با ناراحتی ساکت شدن. فقط مامانم گفت: از این کارا دیگه نکنی هان! منم فهمیدم که کار بدی کردم؛ خب چه کنم بابا، بچه بودم دیگه!

حالا دیگه گذشته؛ فقط خودمونیم، خیلی کار بدی کردم.



خدانگهدار!

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام عزیزم !
وای عکسشو ! چه زبون درازی بامزه ای می کنه این عکسه !
آفرین به دیبای عزیز نازمون که درسای خوبی که میگیره برای بچه های فامیل هم تکرار می کنه . ببین پسرخاله ت از همون موقع ازت یاد گرفت که این کار بد رو انجام نده
خیلی عالیه !
آره بابا ! آدم وقتی بچه تر هست یه کارایی می کنه و یا حرفایی می زنه که ممکنه چندان درست نباشن . ولی آدما تحصیل کرده و مودب که دنیا نمیان . مهم اینه که درسای خوبی که کم کم توی مراحل زندگی مون یاد میگیریم خوب به یاد داشته باشیم و اشتباه هامونو تکرار نکنیم ... موفق باشی و تعطیلات تابستون خوش بگذره
راستی هنوزم ساسی مانکن و سوسن خانوم گوش میدی ؟
الآن سلیقه ی موسیقی گوش دادنت چجوریه ؟
بوووووووووووس

سلام نداجون
ممنونم نظر میدی تا من به وبلاگم علاقمند بشم بیشتر.
ازاین به بعد خودم همه چیز رو مینویسم
نه، رستش به قول تو سلیقم عوض شده یعنی هنوزم ساسی گوش میکنم ولی سوسن خانم چیز دیگشت. الان چیزای بیشتری دوست دارم. مثل ایرانی های که توخارخ هستند. مثلا هومن و کامران گوش میدم یا هنگامه و بلاک کت. جالبش اینه که یه پسری هست مثل ایمان که توش میخونه.
میدونی یه سایت عکس پیداکردم
ولی یه کم ناراحتم چون میخوام برم کلاس های تابستونی اما خوب چیزهای جدیدی هم یاد میگیرم
خب دیگه دارم خجالت میکشم چون خیلی حرف زدم
خیلی دوست دارم
بوس بوس
خدافس

ندا شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام دوباره به دیبای خوشکلم از راه دور
اول یه بوس آبدااااار
خب می بینم که برای کلاسای تابستونی هم اقدام کردی ... تا می تونی از وقتت استفاده کن . بعدا که بزرگتر بشی هر چی قبلا یاد گرفته باشی به دردت می خوره . استراحت هم بکن و سعی کن یادگرفتن رو با تلاش و لذت بردن همراه کنی . اونجوری خیلی خیلی بهت می چسبه !
فکر کنم اون خواننده بلک کت که گفتی رو دیدم همون که میخونه واسه یه خانومی ... الآن یادم نیس چی میگه ولی پیرن مشکی تنشه و هی می پیچه جلو خانومه ! مامانم هم میگه شکل ایمانه !! من از صدای اون یکی که اسمش سامی هست خیلی خوشم میاد
من هرچی تو بنویسی دوست دارم و با علاقه می خونم هم تویوبلاگت هم توی کامنت ها و جواب هایی که برام می نویسی. وقتی میام اینجا و می بینم برام چیزی نوشتی انقد خوشحال می شم که نگو . دوبار یا بیشتر می خونم پیامت رو .بازم بوووس
آفرین ! الآن که خودت همه چی رو مینویسی خوندنش برای من بیشتر می چسبه . چون اینا رو با انگشتای کوچولو و مهربونت نوشتی
راستی کلاس چی قراره بری تابستون ؟
خوش بگذره
برای مامانی عزیزت هم خیلی خیلی حتما سلام برسون
فعلن خدافس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد