CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

تابستون



خورشید داغ دوباره اومد. البته یادم رفت بگم سلام؛ پس سلام!

از دست این گرما؛ هر روز بیشتر و بیشتر میشه. با این گرمام کسی حوصلة فکر کردن نداره. می‌تونم برم پشت کامپیوترم بشینم و کلی بازی کنم اما چون پنجره، کنار کامپیوترمه، از گرما جوجه‌سوخاری می‌شم. آخه یه وقتایی یهو یه باد خیلی گرم از پنجره می‌زنه داخل و لپای آدم گورجه فرنگی می‌شه که مامانم به شوخی می‌گه: لبوی مامان، چطوری؟! اگه بابامم ظهرا بیرون نباشه، یه چیزی حتما حتما بهم می‌گه.

گاهی هوس می‌کنم از پشت کامپیوتر بیام کنار و برم روی تختم دراز بکشم و پرده‌ها رو کنار بزنم و واسه خودم با ابرا شکل  دربیارم؛ اما بعضی وقتا پرنده‌ها مزاحم آدم می‌شن و تخیلات آدمو به هم می‌ریزن.

بعضی وقتام مامانم یه جوری نگام میکنه، می‌گه: اگه پرنده‌ها مزاحمت می‌شن، تلویزیون و ماهواره کلی برنامه داره، برو بشین نیگاه کن! خودمم از گرمای خورشید کلافه می‌شم و می‌رم بیبی‌تی وی نگاه می‌کنم.

بابام می‌گه: مگه تو آخه بیبی هستی دختر که این جوجه بازیا رو نیگا می‌کنی؟

دیگه چی بگم براتون از تابستون که یه خوبیایی هم داره. درخت توی حیاطمون میوه‌هاش داره کم کم می‌رسه و تولد منم داره کم‌کم می‌رسه. به هیچکی چیزی نگفتم تا ببینم کسی تولدمو یادش هست یا نه؛ اما انگار نه، هیچکی حتی حرفشم نمی‌زنه. یه هفته دیگه یعنی 15 تیر تولدمه.

باغچة خونه‌مونم حسابی سبز شده که البته نه؛ داره زرد میشه.

واااااااااااااااااای!

دیگه حال نوشتن ندارم. نوشتن با یه انگشت کوچولو، اونم توی این گرما، واقعاً عذابه.

دوستای خوبم از نظراتتون ممنونم!

راستی، عید مبعث بر همه‌تون مبارک باشه!

بای





نظرات 5 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

سلااااااااام دیبای عزیزم
عید تو هم مبارک ! امیدوارم بهت خوش بگذره !
راستی به نظر من وقتی لپات قرمز می شه شبیه هلو می شی !! آخی منم سنم کمتر بود با ابرا برا خودم شکل می ساختم . گاهی م از روشون نقاشی می کشیدم
راستی من یادم بود تولدت توی ماه تیره . چون روزای اولی که دنیا اومده بودی من و مامانم اومده بودیم خونه تون . فکر کن ! من نوزادی تو دیدم !!!! فسقلی !!
تولدت پیشاپیش مبارک !
بووووووووووووس به ل۱ای قرمزت

خاله مریم جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام دیباجون ما هم ازگرما کلافه شدیم ولی چاره چیه باید بسازیم واسه همین هم اکثر روزها کیهانو میبریم پارک تو هم اگه میتونی برو هم از گرما راحت میشی هم دیگه برنامه های تکراری تلویزیونو نمیبینی به چشماتم کمتر صدمه میخوره در ضمن تولدترو فراموش نکردم یک کم صبر داشته باش ببین اگه کسی روز تولدت بهت تبریک نگفت بعد ناراحت شو .منو کیهان دوست داریم تولدتم رو پیشاپیش بهت تبریک میگم

آرین و مامانی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام دیبا عزیزم
خوبی؟
خیلی خیلی دختر خوشگل و با نمکی هستی و ممنون که میای پیش آرین
مامان آرین رو ببخش خیلی کار داره و نمیتونه زیاد بهت سر بزنه میزنه ها ولی وقت کامنت گذاشتن نداره ولی قول میده از این به بعد به تو دخمل ناز و دوستداشتنی سر بزنه
خانوم گلی تولدت پیشاپیش مبااااااااااارک باشه بووووووووووووووووس گنده از اون لپهای نازت
اسمت هم عین خودت خیلی خوشگله

سلام
ممنونم شما خیلی مهربونید
خیلی دوستتون دارم
عجب پسر شیطونی دارید

الی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ http://kezhvan.niniweblog.com

سلام
خیلی دوستتون دارم
اون پسر گلتونم از طرف من بوس کنید
به وبلاگتون هم سر زدم مطلب جدیدتمون خیلی قشنگ بود
راستی کی کژوان گلتون به دنیا میاد

خاله مریم چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام دیباجون تولدت رو در این روز که با تولد حضرت عباس یکی شده تبریک میگم در ضمن اقا ابولفضل هم بهت تبریک میگن امیدوارم در زیر سایه قمر بنی هاشم سلامت باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد