CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

پارک



سلام به نوگلای باغ زندگی !

شما از پارک خوشتون می‌آد؟ من که خیلی از پارک خوشم می‌آد. فکر می‌کنم تا به حال یک میلیون تا پارک رفتم. وقتی می‌رسم پارک، اول سوار الاکلنگ می‌شم. وایییییییییییی

، نمی‌دونین چه حالی داره. یه نفر سمت چپ می‌نشینه و یه نفر سمت راست. یکی می‌ره بالا و یکی می‌ره پایین. خیلی جالبه؛ مث پرواز می‌مونه.

بعدش می‌رم سوار تاب می‌شم. توی تاب ببیشتر از الاکلنگ به من خوش می‌گذره. پاهامو صاف می‌کنم و دقیقاى مثل پرواز می‌مونه. اگه شانسمم بگیره، توی یه پارک ممکنه یه دونه چرخ و فلک کوچولو هم پیدا بشه. اگه اینجور باشه، من اول وسار اون می‌شم.

من وسیلة مورد علاقه‌ام همون تابه؛ چون توی تاب احساس آرامش پیدا می‌کنم. یه نکته: هیچ‌وقت تنهایی نباید رفت پارک؛ چون تنهایی اصلا بهتون کیف نمی‌ده. به نظر من بهتره با دوستا یا خونواده‌تون برین.

بچه که بودم یه روز رفته بودیم پارک یه بچه نرده های تاب رو نگرفته بود وبا سر خورد زمین  پس هیچ وقت نرده هارو ول نکنید

دوستان من نظر یادتون نره وخواهش میکنم برای بابا خلیلی که تو بیما رستانه دعا کنین  

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام دیبا جونم
دو روز مونده به تولد دیبای خوشکلم و ایشالله بابا خلیلی جون خوب خوب بشن و تولد خوبی داشته باشی و همه مون خوشحال بشیم
منم تا وقتی پارک می رفتم عاشق تاب خوردن بودم
برای همه سلام برسون

ندا سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام نوگل باغ زندگی خوبی ؟
خب خدا رو شکر که بابا خلیلی جونمون داره حالشون بهتر می شه . خیالمون هم یه کم راحت شد . ایشالله زود زود سلامتی شونو به دست بیارن
خودت چطوری ؟ عمه پروینت رو هم که دیدی دیگه !! هی هی روزگار !!!
بووووووووووووووووس
به همه سلام برسون خوشکله

آرین و مامانی جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

سلااااااااااااام دیبا جونم خوبی؟
آرین هم پارک رو خیلی دوست داره و عاشق سرسره هست و از تاب یکمی میترسه
همیشه خوش باشی عزیزم
بوووووووووووس
یه چیزی اسکیت سواری هم خیلی خوبه اگه دوس داری به مامان بابات بگو تا برات یه اسکیت خوب بخرن که بری پیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد