CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

ماه رمضان

ها من باید ماه رمضان ماه مبارک رمضان امد

ماهی که توش مریضی ها کم میشه

نباید اخم کنی چون خدا ناراحت میشه ماهی که  توش بزرگتر میشی  از لحاظ اخلاقی میگم

ماهی که توش مدرسه ها بستس اما انگا ر تویه مدرسه بزرگ تری

ماهی که توش پیرنمیشی فقط بزرگ میشی تازه اگرم پیر بشی بازم بزرگتر میشی بچه بودیم میگفتن شمابچه ستین نمیخواد روزه بگیرین

اما حالا بزرگ شدیم وشارژ شدیم میتونیم خیلی ازکارهای دیگه روانجام بدیم  میتونیم روزه هم کنترل کنیم امابزرگ ترها بازهم میگن نه امسال زوده سال بعدی بگیر ووقتی غذاجلومون میذارن ومانمیخوریم میگن غذاتو بخور امسال زوده سال بعد که بزرگ ترشدی روزه بگیر 

دوست دارم یه بار روزه بگیرم  حالا جنگ بین روزه گرفتن ونگرفتنه  2و3ساعتی که غذانمیخورم  دلم به قار وقور میفته چه برسه به اینکه اندازه یه هیولا غذا نخورم الکی به مامان وبابا هم بگم که گشنم نیست که اونا میفهمن

 ازشوخی گذشته  اعصابم خرد میشه  بعضی موقع ها هم میشینم وفکر میکنم میرم توچرت  نمیدونم چی کار کنم  روز وشب زودمیگذرن ومن دست رودست گذاشتم ودلم برای باباخلیلیم خیلی تنگ شده چون همیشه  همین موقع ها اماده  روزه بود دلم برات تنگ شده  مخم داره سوت میکشه  بابا خلیلی  123نمیدونم چرا ولی امشب دلم میخواد تا 3 بشمرم اسمون امشب تاریک تاریکه  123 راستی بچه ها چند شب پیش رفتیم شهر بازی وکلی خوش گذشت  اما وسط خنده هام وقتی چشمم به بابام میافتاد که نشسته و فقط داره هی سیگارمیکشه ناراحت میشدم

اه اسمون چه قدرتوگرفته ای  زمین زیر پامم سفته نمیشه ازدست اسمون فرار کرد انگار اسمون تویه ساک جا میگیره  میزشیشه ای ونه انگار همهی خونه رونشون  میده  خونه هم توساک جامیشه وهنوز جا باقی میمونه  خیلی خوب فرض کنین  این ساک چند کیلو باشه  خیلی خوب بچه برم یه خواب راحت بکنم    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      دوستتون دارم

خداحافظ

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ق.ظ

حالا توی این سالها که ماه رمضون توی گرم ترین و بلندترین روزای سال افتاده یه کم سخته بخوای شروع کنی .. ممکنه خاطره ی بد برات بمونه یا کمی ضعیف بشی و یا مجبور شی روزه تو بخوری
بذار یکی دو سال دیگه که وضع هوا متعادل تر بشه اون وقت یم تونی از یه هفته مونده به ماه رمضون خوراکی خوردن هاتو کنترل کنی مخصوصا میان وعده هاتو و اینجوری وقتی روزه بگیری آمادگی ت بیشتر می شه و کمتر دوست داری بری یه چیزی بخوری
آره یادش بخیر بابا خلیلی جونمون ... !

من خیلی دلم براشون تنگ شده
فکر کن دیگه حال بابام چجوره

maeva پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

http://maevajoon.blogsky.com

ماوا دخترعمه ی عزیزت جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

دیبا چه طوری شب خانه این بیام خونه تان

اخ جون بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد