CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

قالب جدید وبلاگم



سلام دوستای خوبم!

خوش اومدین، صفا آوردین، به قول بابام: بنده نوازی کردین:



سلام به همه اونایی که هی برام نظر مینویسن و خجالتم میدن؛ البته خوشحالمم میکنن.

خب، با قالب جدید وبلاگم حال میکنین؟

چی؟ نمیشنوم... خوشتون اومده؟ خب اینو به این باباآقا بگین که هی داره نق میزنه که قالبت بیحاله و از این حرفا...... هه.... واقعاً که بابا خان!



خب فعلا خدافظ

نظرات 5 + ارسال نظر
ماوا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

خیلی قشنگ بود دیبا جون

دیگه من چیزی نمیگم قیافه بابام الان اینجوری

ماوا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

دیگه شب نمی تونم بیام خونه تان اما شب اگه به خوایم بریم بیرون مامانم گفت می یایم دنبالت تو را هم ببریم بهت خبر می دم

ای وایییییییییییییییییییییی چرا من متظر بودم

ندا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

وااااااااای چقدر قالب وبلاگت خوشکله ! رنگ سفیدش خیلی باحاله . من که خوشم اومد
این گل های سمت چپ که عمودی پیچیدن خیلی خوشکلن من از اونا بیشتر خوشم اومد
چه موش مهربونی ! میگی بیاد خونه ی مارو هم جارو کنه ؟؟
آیکن ندای تنبل

اره این پایین وای ندا ممنونم از نظراتتخیل خوب موش کوچولو زود باش برو خونه یندا اینا خوشم اومد دم در خونه رو خوب تمیز کردی اهان الان داره میاد خونه یشماامیدوارم از جواب نظرم خوشت بیاد



آیکونها توی این سایته ندا جون:
http://parsskin.com/

ندا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ

مرسی عزییییییزم از توضیحت
آره از کامنتت خیلی خوشم اومد مخصوصااین که موش مهربونتو فرستادی خونه مون ! ااا صدای در میاد ! فکر کنم رسیده ! برم درو واکنم جلوش چایی شیرین و ژنیر بذارم خستگی ش دربره بیاد کارای منو شروع کنه
بووووووووووس

اخیش رسیدش
گفتم حتما خیلی دیر کرده

نظر های بعدی یl

دوست دارم خدا حا فظ

مریم مامان ماهان پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://mahanema.blogsky.com

قالب وبلاگت قشنگه منم خیلی خوشم اومد شاد و یه حس خوب به آدم میده

ممنونم قالب وبلاگ شمام خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد