CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

موش کوچولو

سلام بچه ها  این شعر بخونین تامن برم برگردم 


 


 

تاب تاب خمیر

کوزه  پر پنیر

اگه راست می‌گی،

دست کی بالا دست موشه

 موش کوچولو

فوضلچه سوزن بهتره یا قیچی



 خوندینش راستی یه چیزی بگم امشب یاد موش کوچلو فوضلچه افتادم

همون شعری که بچه بودیم میخوندیم

 موش کوچولو فوضولچه

خیل خوب حالا کی یادشه

 کسایی که یادشونه دستشون بالا

 اره میدونم همتون یادتونه

 که بچه بودیم این شعر معروف ترین شعر جهان بود

 البته الانم بچه های کوچولو میخوننش

وعاشق این شعر پر ترانن

شماچی شما هنوز این شعر رو یادتون میاد

 اگه یادتون میاد برای من نظربدین


 خیل خوب بعدا میبینمتون

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
maeva شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

راستش من که یادم نمی یاد ولی یادم مامان بزرگ جون همیشه یه همچین شعری را می خوند

آره مأواجون، خدا رحمتشون کنه. منم یادم میاد که از دست مامان بزرگ، فرار میکردم چون وقتی آخر شعرش میرسید، می‌گفت: سوزن بهتره یا قیچی؟ (و هر دو تاش قلقلک‌بارون بود).

ندا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ق.ظ

ااا چه بامزه !
من اینو یادم نیس ولی یه عاللمه قصه های دختر شاه پریون و ... یادمه که برام تعریف می کردن . خدا رحمتشون کنه !

اگه بخوام قصه هایی که برام تعریف کردن رو بگم خیلی دیر میشه
مامانبزرگ خیلی قصه بلد بودن
وما هممون یادشونو زنده نگه میداریم

maeva یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

می دونی دیبا جان خیلی دلم برای مامان بزرگ و باباخلیلی تنگ شد الان هم اشک های توی چشمم نمی زارم بیشتر از این برات بنویسم راستی دیبا جون امروز منتظرم نباش نمی یام خانه تان

واتسه چی ماوا جون
من خیلی منتظرت بودم
بعد ظهر میای

maeva یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

شب که بابات می خواد بره خونه ی بابا خلیلی بیا چون من هم می خوام با مامانم بیام

حال مامانم خراب اگه بهتر شد منم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد