CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

رسم قدیمی

سلام 

دوباره برگشتم با کلی مطالب قشنگ

اول از چی شروع کنیم

از قصه های امروز 

ازقصه های دیروز

 یااز مطالب قشنگی که امروز میخوام بنویسم

خیل خوب باشه از یه داستان قشنگ شروع میکنیم

از 120سال پیش

یه رسمی حکمفرماست

این رسم در تاریخ و قوانین نوشته شده

 این رسم که مال خیلی وقت پیشه

 مال 120 سال پیشه

مال دوره های خیلی دوره

من 25 روزi که اینو فهمیدم

اینکه خنده مثل چیه

    

 مثل نقل ونباته


 خیلی خوب؛ باشه. فهمیدم که همه‌تون میدونستین



خیل خوب بچه من باید برم 



نظرات 4 + ارسال نظر
maeva یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

به نظر من خنده شیرینی زندگی
راستی خیلی قشنگن نوشته هات

ممنونم ماوایی

ندا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ق.ظ

خنده کلا خیلی باحاله ! من وقتی خیلی می خندم خیلی حال و احوالم خوبه . برای همین همش سعی می کنم به چیزای خنده دار فکر کنم ...
راهنمایی که بودم یه دوست داشتم ته خنده بود . یعنی کارایی می کرد که به عقل جن و خون آشامم نمی رسید ... از دست اون خیلی می خندیدم و هنوزم که یادش میفتم می خندم .
اون آیکن بی دندونا که گذاشتی دیبا جون خیلی بامزه ن !!
امیدوارم همیشه خودتم بخندی و لبت پرخنده و دلت پر امید باششه

ممنوئنم ندایی یه نوشته بودم بابام پروندش

maeva دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

سلام دیبا جون چرا وبلاگ نویسی نمی کنی
یه سری هم به وبلاگ ما بزنید

مطلب نوشته یبودم بابام پروندش

maeva دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

به وبلاگ ما هم اگه اگه اگه اگه اگه اگه اگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگههههه وقت کردید یه سری بزنید

حتما همین الان سرمیزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد