CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

یه خواهش از شما



سلا م گل‌های مهربون!


دیبا خوشگله اومد؛ دختری که ذهنش پراز مطلب های قشنگه.



 خیل خوب باشه  یه مدت نظراتون خیلی زیاد بود،  اما حالا خیلی کم شده؛ چرا واقعنی؟؟؟!!!



پس برای من نظر بدین؛ باشه؟ خیلی‌خوب بچه‌های مهربون؟




برای دیبا جونتون نظر بدین. مطالبم رو هم ببینین؛ چون اونا قشنگن.




دوستون دارم؛ یعنی راستش من همة بچه‌ها رو دوست دارم.



پس:



می‌بینمتون!



خدا حافظ همه‌تون باشه!

خدانگهدار



آخ راستی، یادم رفت بهتون بگم:


همیشه به یادتون هستم



دیگه خداگهدارتون!

نظرات 6 + ارسال نظر
بی دار سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ http://bidaram.blogsky.com

سلام
واقعا نمیدونم چی باعث شد اینجا که هیچ سنخیتی باهاش تدارم نظر بدم ...
شاید حرفایی که رک و ساده ان
اینجا مث مهد کودکه ...
زنده باشی

سلام ببخشید وقتی تووبلاگتون رفتم یه خط اجق وجق داشت چه خطی فکرکنم چینی مواظب باش نشکنه

ندا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

دیباااااا جوووووون ؟ اومدی میگی با ذهن پر از مطلب اومدم ... بعدش فقط می نویسی سلام . نظر بدین . خدافظ ظ ظ ظ ؟
تو هم اون وقتا خیلی مطلب می نوشتی برامون . از شعرات ُ کتابایی که خوندی ... چرا دیگه نمی نویسی ؟
خب اون وقت ما چی بنویسیم برات ؟؟

منتظر مطالب جدیدت هستم
فعلا خدافظ

یه مطلب نوشتم 10 صفه
منتظرم تا بابام بیاد درستش منه
شما چطورین سعید اقا عمه چی خوبن

ماوا جججوووووووووونننننن چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

خوش به حالت یاد داری چه جوری عکس بزاری تو وبلاگتمن که یاد ندارم

ماواجونننننننننننننننننن
عکس مورد نظر روابی میکنی
تودریوی که میخوای میذاری وهر موقه که لازم داشتی میاری
این کار که ازاین چکاک های اینجوری نمیخواد

ندا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

اااا چه خوب !
ژس زودتر درستش کن بنویس بخونیم حالشو ببریم

باشه منتظرم بابام بیاد شبی که نوشتمش یادم رفت به بابام نشون والان هم هی یادم میره ولی امروز دیگه نه

ماوا جججوووووووووونننننن پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://maevajoon.blogsky.com

دیگه چرا به وبلاگم نمی ای و نظرات خوشگل نمی دی؟
چیزی شده؟

عزیزم به خاطر کلاس زبانم چون دیگه رفتیم تودیکته کلمات هی تمرین میکردم وحتی به مرکز مدیریت خودم هم سر نزدماز دست خودم عصبانی شدم ولی خاروشکر نمرم از50 نمرشد 50وحالا هی تند تند میام نظر میدمولی اگه بعدیم روخراب کنم ناراحت میشم وجمعه تنمیتون توی دنیای اینترنت بیام چون باید تممرین کنمولی دلم براتون تنگ میشهوقط انقدر مشق دارم که نمیدونم چی کار کنم از دست این teacher ماباید کلی cd گوش بدمولی خیلی عصبانیماما ادم باید خونسرد باشه

ندا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

شکلکات خیلی بامزه ن ... اونی که روی صورت یه عالمه جای ماچ هست انگار آبله مرغون گرفته
دختر خوب ! تو که این همه منتظر تابستون و کلاس تابستونی بودی چرا پس اعصابت خورده ؟ خب وقتی نمره زبانت اینقدر خوب میشه دیگه ناراحتی نداره ! خوشحال باش و درسای جدیدت رو با انرژی بیشتری بخون . ما بهت افتخار می کنیم وقتی این همه باهوش و زبلی !! خوش بگذره ! تیچر بیچاره هم برا خودتون سختگیری می کنه و میگه بخونین . وقتی یپبیشتر زبان یاد بگیری و سی دی هاتو بیشتر گوش بدی خودت کیف می کنی که کلی چیز یاد گرفتی موفق باشی

اوه راست میگی ندا جون من به این نکته زیاد دقت نکردم
پس امیدوارم دختر خوبی باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد