CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

ضرب المثلها

سلامی به گرمی افتاب

چطورین کوچول موچولوهی توی خونه اینجا رومثل خاله شادونه گفتم

خب داشتیم میگفتیم

ازچی امروز شروع کنیم

خیل خوب باشه داستان های دیباجون شروع میشود

ازضرب المثل های پیش چی میدونید

من که خیلی چیزها میدونم اش نخورده دهن سوخته فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه

شکیکام رودیدین

از شکلک ها بگذریم

من از قصه های قدیمی خیلی چیزها میدونم

خیل خوب کم کم داره مطلبم تموم میشه

خیل خوب بعدا میبینمتون

واینم بگم که

مه همتون رودوست دارم قصه پایینی هم بخونید

در زمان های های قدیم خر کفاشی میکردد گربه ها موش میگرفت  خرس عطاری میکرد

شوخی کردم مرد خسیسی بود که روی همه چی حساب وکتاب دقیقی داشت

مثلا میخواست گوشتبگیره من چیزی نمیگم گقتگوی مرد خسیس و قصاب

مرد خسیس گفت سلا م به بهترین قصاب جهان

قصاب حالتا ن چطور است همسایه

مردئ خسیس هیچی همان قدر که در میاوریم همان قدر هم میخوریم

قصاب از کی تا حالا شما دست ودل باز شدید

مرد خسیس از همان وقت که شما قصاب شدید

قصاب ا واقعا  حالا چند کیلو گوشت میخواهید

 مرد خسیس   هر چه قدر شما بدهید

قصاب اواقعا پس ما 50 کیلو برای شما بگذاریم

 مرد خسیس نه نه نه انقدر خیلی زیاد است

 قصاب پس چه قدر بگذاریم که باب دل شما باشد هم باب دل ما

مرد خسیس  هر چقدر بگذارید خوب است نیم کیلورا نصف کنید

قصاب پس تشریفتان را ببرید یک جای دیگر

ومرد خسیس هم میرفت یه جای دیگه تا نصف نیم کیلو گوشت رو بگیره

 حتما  ضرب المثل اب از دستش نمیچکه روشنیدید  واین ضرب المثل از اینجا سرچمه میگیره

یک روز این مرد که میرفت دستاش روبشوره گفت اینقدر اب دار هروم میشه و  جوری دستاش روگرفت که  اب از ستش نچکی بیرون

 حالا این ضرب المثل به معنای خسیسی معروفه

میبینمتون

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماوا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

سلامیبه گرمای زمستان
ایول چه فکر با هالی من هم دقیقا داشتم فکر می کردم همچین کاری کنم

ممنونم خوشحالم که هم فکریم منتظر فردام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد