CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

روز جمعه

AWESOME RAINBOW SCRIBBLY HEART سلام کوچولو موچولو ها

اومدم تاقصه های دیروز یا قصه های امروز روبگم

 کوچولو موچولو  هاچطورن

دیبا جون مثل همیشه شارژ

قصه هامو اورودم تا براتون بگم

وحالا اولین قصه

گریه می کنم 

برای آرزوهای معصوم بر باد رفته ام 


برای آرزوهای جوانــمَرگم
برای وضعیت روحی تاسف بارم
برای...


دلم نمی خواد هق هق هام رو خفه کنم !
دلم می خواد زاااار بزنم
دلم می خواد دااااد بزنم !
دلم می خواد گلایه کنم !
 
شب های جمعه خیلی لم میگیره

دوستان

خیلی خستم

بعد از نوشتن این شعر

پس فی لا من میرم

دوستون دارم

امشب خیلی حالم گ

رفتس به احتمال زیاد با مامانم وبابام میریم دور بزنیم

بازم دوستون دارم

همیشه شاد باشین

بعدا میبینمتون

 

 تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

خدا نکنه دلت گرفته باشه !
خدا نکنه گریه و غصه داشته باشی
ایشالله همیشه نهال آرزوهات تر و تازه و پر میوه باشه
خوب رفتی با مامانی و بابایی دور زدی دلت واشد ؟ امیدوارم همیشه شاد و خندون باشی دختر خوب
بوووووس

بله به خوبی وخوشی رفتیم دور زدیم
شما چطورین
امیدوارم همیشه سالم سلامت باشی
ومن این چند به خاطر کلاس زبان نمیتونم تند بیام

از دست این معلممون

ندا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

اشکال نداره . زبان هاتو خوب خوب بخون که امتحان هاشو خوب بدی مث همون موقع که نوشتی نمره ت خوب شد . من وقتی خوندمش خیلی خوشحال شدم !
هرچی بیشتر یاد بگیری بیشتر کلاس بهت خوش می گذره . هر موقع هم بیای بنویسی ما میاییم بهت سر می زنیم و حالتو می پرسیم.
راستی از کلاس زبانت هم بنویس هر موقع وقت کردی . که چیا اید میگیری و کتابت چیه ؟ و ...
خوش بگذره

ممنونم نداجون
من تورو باهمه خیلی دوست دارم از طرف من کلی ستایش رو بوس کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد