CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

کلاس زبان

 باز دوباره اومد دیبا کوچولوتون

اومدم تایه مطلب قشنگو بنویسم

اومدم تایه شعار هفتگی بدم

میخوام از کلاس بانم بگم

صبح که میریم اونجا  تا معلممون بیاد کلی حرف مییزنیم تا معلممون بیاد و بعد میریم ومشینیم وباز کلای شروع میشه  وبعد از کلاس که ساعت 1 میشه 10 دیقه قبل از 1بازی اینگلیسی میکنیم که دیروز من بردم وفرداد نوبت منه وبعدش تامامان بابامون بیان میریم روی لبه های باغچه مسابقه میدی کار خطرناکی میکنیم  وپنجشنبه من خوردم زمین ودستم زخم شده

دوستون دارم

مثل همیشه

دوستون دارم

یه دنیا دوستون دارم

همیشه با هاتونم

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ق.ظ

من این مطلبو خوندم بعد کامنتای مطلب قبلی رو باز کردم ... نصف چیزایی که اونجا نوشتم مال این مطلبته !!!

ممنونم

ماوا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://maevajoon.blogsky.com

سلام خاله قزی .
قزمن قزی.
قزی جان امروز می یای مسجد قز قز قزی قز قز قزی

اره میایم

مامان علی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://alijoon.niniweblog.com

واااااای دختر گل و ناز مواظب خودت باش

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد