CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

سلام من اومدم منو که یادتون نرفته

سفر  14 رور

ما تموم شد

ما تو تهران خونه ی خالم بوددم 

واین جند رور 

جاهیی مثل 

پاسار نور 

کاخ جوانان

پارک لاله 

پارک سایی

و

بووقتی مامانم وبابام بیدار شدن 

عکسا رو میزارم

بای بای


نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

پس خوش گذشتهخانومی

اره خیلی

مامان ارمین شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ

خون ماهم میومدی

مرسی مزاحم نشدیم

سارا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام به دوست دبستان خودم
من دارم میرمنرجسیه توکجا میری

خوبی عزیزم تزکیه میرم

مامان شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

هزارتا قلب برای دختر خوشگلم

منکه قش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد