CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

دوستی زنده است

اشک

    و آه

        و غم

همه یک لحظه اند

 دوستی رادرست کرده اند

را آفریده اند.

اشکت جاریست و

            آهت ماوم و

                    غمت همیشگیست

فقط این را بدام که

با همه اینها

دوستی زنده است

نظرات 9 + ارسال نظر
دختر ایرونی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام وب لا گت عالیه
یه سر به ما بزن منتظرم
نظر ی ا د ت ن ر ه

چشممیزنم یادم هم نمیره

دختر ایرونی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|-------???-??? ???-----|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|?
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`========================
خواهش میکنم روی تبلیغ ها کلیک کن
'"------------------\_|

چشم چه اسب خوشگلی

سارا و مسعود پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ممنون می شیم به وب ما سر بزنید ! اگه لایق دونستید یه سر به
وبلاگ مابزنید

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
__******_________*_* ______________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________

چشم چه گل خوشگلی

سارا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

بچه ها سلام ..

من خواهر کوچیکتر لیلی هستم

اون همیشه مهربون و خوب بوده و من همیشه لجباز و خودخواه اون همیشه با من مهربون بوده و من هیچوقت قدرشو ندونستم همیشه ازش دور بودم در حالی که اون به من نزدیک بودُ الان تازه دارم میفهمم داشتن خواهر خوبی مثل لیلی چقدر تو این دنیای بد غنیمته در حضور همه یشما ازش معذرت میخوام و ازش میخوام منو ببخشه شما هم به خاطر من ازش بخواید حلالم کنه اگه باهاش بد بودم بگید من خیلی پشیمونم منو ببخشهمن دلشو شکستم
وبلاگشو که میدونی
به نظر شما منو میبخشه؟
آرزو میکنم منو ببخشه

اره عزیزم من بهش میگم وامیدوارم ببخشتت

مهین جون(دوست دواران دبستان) پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

با سلام
دیباجون
مید وارم در زندگی موفق باشید . با یک شغل خوب درایندت ویک زندگی خوب وعالی
دوست دارت (دوست دواران دبستان)

سلام قربونت برم دلم برات تنگ شده امیدوارم تو هم به همه ارزوهایی که داری برسی بازم بیا

گلناز پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

فرشته ها آمده اند پایین.
همه جا پر از فرشته است. از کنارت که رد می شوند، می فهمی؟
اسمت را که صدا می زنند، می شنوی؟
دستشان را که روی شانه ات می گذارند ، حس می کنی؟
راستی حیاط خلوت دلت را آب و جارو کرده ای؟
دعاهایت را آماده گذاشته ای؟ آرزوهایت را مرور کرده ای؟
می دانی که امشب به تو هم سر می زنند؟
می آیند و برایت سوغات می آورند، پیراهن تازه ات را.
خدا کند یک هوا بزرگ شده باشی . می آیند و چهار گوشه دلت را نور و گلاب می پاشند.
می آیند و توی دستشان دعای مستجاب شده و عشق است.

مبادا بیایند و تو نباشی . مبادا در دلت را بسته باشی.
مبادا در بزنند و تو نفهمی. مبادا ...
کوچه دلت را چراغانی کن. دم در بنشین و منتظر باش.
فرشته ها می آیند. فرشته ها حتما می آیند.
خدا آن سوتر منتظر است.
مبادا که فرشته هایت دست خالی برگردند

..سلام..ممنون از حضورت و اینهمه احساس...
باز هم می نویسم..چه وصفی جز ستایش...چه احساسی جز درک اندکی از احساس نویسنده...
راستی اینبار به افتخار نقطه ای که به سر خط رسید..دل نوشته خداحافظی خودمو با اشک چشمهام نوشتم....دوست داشتی به دیدنم بیا و برام یادگاری بذار...
دوست دارم
منتظرم...

سلام غزیزم شعرتخیلی قشنگ بودمیام وحتما نظرمیدم

سارا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام ماداریم میریم اردوی مدرسه یه ارزو میکنم که همه باهم باشن درست مثلتوکه با خانوادت ومنبا خانوادم ممنون از دیبای عزیز

واقعا کجا میرین ما 14 اردیبهشت میریم امیدوارم خوش بگذره بااااااااااااااای

ندا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

ممنونم عزیزم

... دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.narges0079.blogfa.com

دیبا تو پست دوستی زنده است در سال 1392 نوشتی نظر میدم.
دیبا تو این فکرم که قبلا خیلی مهربون تر بودی.
خیلی فرق کردی.
خیلی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد