CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

بامن همسفرشو

اگر به پاکی دستانم اعتماد داری

چشمانت را در چشمانم بدوز و

قلبت را درپشت قلبم محو کن و

وجودم را از گرمای عشقت سوزان و

همقدم با من در این جاده زندگی

همسفر شو ....

نظرات 3 + ارسال نظر
ابراهیم شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام
وبلاگ با حالی داری آرزو میکنم به آرزوهات برسی

ممنونم[:Shttp://www.blogsky.com/images/btn_Save_10622.gif015:]

محسن شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

یگانگی

می روم دور از تو با دنیای خود خلوت کنم
باید آخر من به این بیگانگی عادت کنم عادت کنم عادت کنم
آشنایی کو، که جان در پای مهرش افکنم
آتش عشقی چه شد تا من بر آن دامن زنم دامن زنم دامن زنم
شورو حالی دارم امشب به چه حالی دارم امشب
شورو حالی دارم امشب به چه حالی دارم امشب
***
لحظه ها را می کشم با روز و شب کاری ندارم
با همه بیگانه ام جز غصه غمخواری ندارم
می روم تا عاقبت دیوانه ای پیدا شود

همزبون این دل شوریده رسوا شود
شورو حالی دارم امشب به چه حالی دارم امشب
شورو حالی دارم امشب به چه حالی دارم امشب
***

تا تو بودی زندگی سرشار از لطف و صفا بود
این دل دیوونه با لطف و وفایت آشنا بود
گر چه بی تو زندگی آهنگ زیبایی ندارد
می روم چون عشق من در قلب تو جایی ندارد
شورو حالی دارم امشب به چه حالی دارم امشب
شورو حالی دارم امشب به چه حالی دارم امشب

***

سلام، یه سلام تر و تازه در این هوای گرم، یه سلام همراه با نسیمی خنک
وب زیبایی دارید حتما به منم سر بزنید
با تشکر
همسفر خاطره

ممنونم خیلی خیلی ممنونم

مامان علی خوشتیپ شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

زن شکوفه ای است که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی است
روزت مبارک ای گل زیبای خلقت[گل][گل][گل]

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد