CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

سومین ارزو

سلام به همه

در مورد نظر تنها ترین باید بگم:

غریبی این نیست که تک و تنها گوشه یک اتاق تاریک و

سرد توی یک شهر دور افتاده باشی و اشک چشمانت رو پر

کرده باشه.

گاهی اوقات توی خونه خودت با تمام آدم هایی که دورو برت

هستند و با لبی که لبخند مصنوعی روش گل انداخته

                       غریبی

بچه من برا خودم نمیگم من برایادماییمیگم کهمیرندانشگاهمنخودمو تو اون روزا تصور کردم ولی خدا اونروزونیاره

در مورد بقیه نظر هام ممنونم ولی قرار بود که آرزوهای

خودتون رو هم بنویسید

منم روز تولد امام زمان رو به همه تبریک میگم به همهی

دنیا تبریک میگم و آرزوی امروزم رو مخصوص بچه  محترم میکنم

و همیشه از خدا سر فرازی و عزت والا رو واسه همه بچه ها های

ایرونی ارزو میکنم . 

منتظر آرزوهای زیبای شما 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد