CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

مادر

سلام سلام امروز میخوام از 2تا مادر بزرگ و مادرم بنویسم

مادر بزرگ که فوت کرده تقریبا تمام دوران کودکیمو با هاش گذرندم از وقتی به دنیا اومدم تا 6 سالگیم کلی بازی باهم میکردیم تاکسی بازی کهم نهیچ جارو جز ابوذریاد نداشتموهی میگفتم ابوذر یامجو مجو من همیشه یادتو تو قلبم دارم مامان بزرگ که چقدر عاشقانه دوست داشتم

مادر بزرگی که هنوز هستخیلی مهربونه  اون همیشه با من مهربونه منم همینطور خیلی دوسش دارم مامان بزرگم هیچ وقت بامکن دعوا نمیکنه و باهام مهربونه همیشه میخنده و لبخندش از روی صورتش نمیره  هروقتم اشتباه بکنم با مهربونی به من توضیح میده

مامان جونم که توی همه یمراحل زندگیم باهامبوده وهست وخواتهد بود راستشو بخواین من همه ی کارامرو با همفکری مامان بابام انجام میدم مامان من خیلی مهربون شاید بعضی موقع ها از دستشعصبانی بشم اما همیشه دوستش دارم ومیدونم اونم منو دوست داره وقتی مامانم منو بغل میکنه یه حس خوب بهم دست میده اون همیشه با من مهربونه خدایا همیشه این سوال رو دارم که چرا مامانا این همه مهربونن و اینم همه فدا کاری دارن من عاشق مامانمم اون وبابام همیشه منو تشویق میکنن مامانم وبابام منو خیلی دوستدارن منم همینطورimage by 3dgirl.hoo.ir دختر سه بعدی

نظرات 8 + ارسال نظر
متین پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://simkhardar.blogsky.com

سلام

فقط اومدم بگم خیلی لوسی

اقای به اصطلاه با شخصیت من حرف دلمومیزنم ولیشمااا چرت وپرت مینویسی

مرجان پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

اره دیباجون مامانا یک فرشتن راستی توچند سالته

من 12سالمه عزیزم

گوگولی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

خوش به حال مامان وبابات که این دختر به این مهربونی دارن

ممنون

متین جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.simkhardar.blogsky.com

سلام
دختر اگه لوس نباشه عجیبه...
فکر کردم متوجه می شی که شوخی بوده .
اصولاً چرت و پرت گفتن بهتر از چرت و پرت شنیدنه

موفق باشی

ببخشید منظرتون رو اول نگرفتمخب اگه دخترالوسن پسراچین

گلچین جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ

معلومه دختر با احساسی هستی

بله هستم

متین جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.simkhardar.blogsky.com

معلومه ..

اخمو و یه دنده ..

راستی قالب وبلاگ جدیدم خوشگله

نرگس شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://wwwfbhmm

سلام مهربونم من نرگسم حالت خوبه ،چی کار می کنی؟

وااااااااااااااای بلا خره تو نظر دادی
دوست دارممممممممممممممممممممم
میبینمت

نرگس سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام دیبا دیشب خوابم نبرد اه سایترو بگو دیگه

باشه تو چیتوزیا برات مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد