CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

بردلی جیمز

 سلامی گرم 

 امروز برا تون از بردلی جیمز آپ کردم 

 بردلی جیمز آرتور توی فیلم مرلین هست حالا شناختید؟ 

  

ولی اینقدر عصبانی میشم این مرلین را اذیت می کنه

 اینم عکس هاش 

به نظر من بامزه هست

bb

اینجا عکسش زشت شده

زووووووووووووووووووووووووووووووووود برید  ادامه مطلب . . .





مینی بیوگرافی :

 نام نام و نام خانوادگی : بردلی جیمز

محل تولد :انگلستان ، بریتانیا

قد :  1.83 متر

 زندگی نامه :

 بردلی در 11 اکتبر سال 1983در انگلستان  متولد شد. هنگامی که بردلی جوان بود ،

او می خواست یک فوتبالیست حرفه ای و یا یک بازیگرشود.  همانطور که معلوم شد

او به دنبال مسیر بازیگری رفت.

 او شکست بزرگ خود را در مرلین بازی شخصیت شاهزاده آرتور.می داند.

خود او ادعا کرده است عشق به کار او را وادار می کند برای مردم با این نسخها کار کند.

 او عاشق بازی فوتبال است و یک خواهر به نام ناتالی و یک خواهر به نام استفانی دارد.

 قبل از مهاجرت به انگلستان ، هنگامی که او 9 سال داشت مدت چند سال از دوران

کودکی اش را در فلوریدا گذرانده بود.

 

نقل قول شخصی بردلی :

 

من واقعا می خواهم که درمیان شخصیت های فیلم ها  یکی باشم ، و شاهزاده آرتور

 قطعا یکی از آن ها است.

 وقتی که من برای اولین بار با کالین مرگان ملاقات کردم من نمی توانستم به خوبی

 بفهمم که او چه می گوید.  صرفا به خاطراین که لهجه ی من با او فرق می کتد واو

 در ایرلند بزرگ شده .

 در تئاتر قرار بود برای دیدن نمایش پانتومیم علاءالدین برویم. علاءالدین باحرکات

پانتومیم اشاره می کرد که می ترسد درون غار برود . و مخاطبان واقعا آرام بودند.

وناگهان کالین با صدای بلند در پانتومیم فریاد زد زیرا او خیلی شوخ طبع است !

خب اگه خوشتون اومد حتما نظر بدین 

نظرات 10 + ارسال نظر
راپونزل یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ق.ظ

´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶[ ´
¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶
´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶




سلام آپم نیای همینجوری نخونده یه نظر بدی خوبه و از این حرفاهااا
این دفعه واقعا به کمکتون نیاز دارم بخونش راهنماییم کن . ممنون عسیسم منتظرت هستم

ادینا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام دیبا جونم مرسی به وبلاگم اومدی اره با تبادل لینک موافقم

عارفه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
وبتون خوشــ ــ ــگــ ــ ــلهـ
خوش حال میشم به من هم سر بزنید!
:)

نانا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥)
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥)
─(♥)████████(♥)████████(♥)
─(♥)██████████████████(♥)
──(♥)████████████████(♥)
────(♥)████████████(♥)
──────(♥)████████(♥)
────────(♥)████(♥)
─────────(♥)██(♥)
───────────(♥)
سلام
با یه مطلب خیلی باحال اپم
بدووووووبیا
منتظرتما

رها دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.raha@yahoo.com

سلام عزیزم وبت عالیه قالبتم ۲۰ من عاشق بردلیم با تموم وجودم بببببببببووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسس

اره خیلی بامزست ممنونم اومدی

سحر پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ http://parandjoon

ممنون از عکسای زیبایی که برامون گذاشتید

خواهش میکینم

indal سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

khosheman amad!!!!!!!!!!!!!!!!!!

atena یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

من عاشق بردلی جیمز هستم ممنون که این سایتو [درست کردی

سارا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید حالا بیاین امتحان کنیم.

کتی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

خیلی خوشگله !!!
نیست؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد