CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

شروع مدرسه ها

سلامـ به همه

۳ الی ۴ ماه خوردیمـ و خوایدیمـ حالا باید بریمـ مدرسه

گوشی ها خاموش / لپ تاپ ها جمع / تلویزیون تعطیل / و خلاصه . . .

ساعت ۶ صبحشکلکهای جالب و متنوع آروین دیبا دیبا دیبا دیبا دیبا دیبا دیبا ...

چرا نمیزاری بیشتر بخوابم خوابم میادشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

مامانم:شب که بهت می گم زود بخواب نگو مگه مرغم که ساعت ۹ بخوابم

در حال صبحانه خوردنی ... بوق بوق بوبوق بوووووووووق کیه؟بابات منتظره

توی صف صبحگاه بچه ها به صف بپرید بالا بدو بدو 


حالا ساعت ۸ تو کلاس ها

اینم از شاگرد های تنبل

اینم از شاگرد های زرنگ

اینم از کلاس های مختلف

 اینم مبصره کلاس 

 هنوز هم مثل کلاس اولی ها می نویسیم



70h0x701fx6tmcwbqznc.jpg

ینم از آخره سال با سوالات کشکی هممون قبول می شیم

نظرات 24 + ارسال نظر
site02 دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.site02.ra3a.com

16023061818آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.ra3a.com

مهدی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

خیلی ززززززززززززززززززززیبا

میسیییییییییییییییییییییییییییی

نرگس سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

وااااااااااای بر من چقدر تو ذوقق داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....من از مدرسه ها بدم می یاد از الان چون تو کنارم نیستی گریهولی مدرسه ها هم خوبههههههههالبته موبایلا که روشنه برای اس ام اس ها.....

اره منظورم این بود که کم رنگ تر میشه

تو که تا ساعت12 هم خوابی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

دیبا تو که تا ساعت12 هم خوابی وقتی میای مدرسه....بهت می خندیدم چون خوابالود بودیراستی چه خبر از چیتوزیا؟؟؟؟؟

خب دیگه عادت ندارم

نرگس سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

دوستم دوستت دارم دیبا دلم برات تنگ شدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خدا

منم همین طور وااااااااااااااااااای

نرگس سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

دیبا جونم اومدم توی وبلاگت پس لطفا اهنگتو عوض کن دیبا دوستت دارم راستی توی این هفته بیام خونتون خوبه؟

باشه عوض میکنم باشه از مامانم میپرسم کاری نداره

مهدی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

اومدم

نرگس جونم سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

راستی دیبا درباره ی چی حرف بزنیم....

اینکه این تابستون چی کاراکردی

نرگس سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

من باید برم کاری نداری خبرشو به من بده باشه...

اوکی

ثنا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

واقعا زیبا بود خیلی مطلب خوبی بود خیلی وبلاگت عالیه و عالی تر هم میشه راستی من بیماری کرمک دارم خیلی دیوونه شدم

خدا زودتر شفات بده

الهه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

اره میتونیاز شکلک ام کپی کنی

سیما پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام وبلاگ توپی داری

میسییییییییییییییییییییییی

angel پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://broken-angel.blogsky.com

salam diba juuuni. che webloge guguliiiii dari :) age khasty tabadole link konim
fadaaaaaaaaaaaaaaaa

منم همینطور باشه شمارو لینک مردم

ماوا جون پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.maevajoon.blogsky.com

دیبا جون وبلاگت خیلی قشنگ شده

مرسی عزیزم وبلاگ شمام فقط یه مطلب کم داره

نرگس پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

پس چرا عوض نکردی اهنگو..............راستی تابستون خیلی خوش گذشت اره تابستان خوبی بود برای من برای تو چی؟؟؟؟؟؟

برای منم عالیبودو کاشکی مثل تابستون هایقبلی بابا خلیلی همبود یعنی پدربزرگم من ایناهنگو دوستدارم

زمینی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://malidiaries.blogsky.com/

الان که پستت رو خوندم چقدر دلم برای مدرسه تنگ شد، خیلی پستت خوب بود.
ولی راستش من خیلی خوشحالم که امسال نه مدرسه می رم نه دانشگاه :))
خیلی خوبه که پاییز باشه و خونه باشی!

اره من همیشه اروزم این بود که 3 ماه درس بخونم 9ماه برم مدرسه

زهرا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ

افرین مطلب جالب وتپلی بود

میسیییییییییییییی

مینا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

عزیزم دیگه از این مطالب ننویس بذار چند روز دیگه سکته کنیم

تو سکته میکنی من سکته کردم

sanaz جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام عزیزه دلم
سایتت خیلی ملوسه
بازم بیا پیشم

میسیی
از این همه لطف به پای شما که نمیرسه

نیلو جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

بازم بیا باحال بود

باشه

سپیده جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://bar0on.blogsky.com

خیلی خوب بود

خوشحال شدم اومدی بازم بیا

مریم جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دیبا جون
وبلاگت خیلی باحاله
حتما به منم سر بزن خوشحال میشم

میسییییییییییی بازم بیا

مدیریت ایران 20 داننلود جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.iran20download.blogsky.com

اخبار1 : ایرانیان دانلود حرفه ای میپذیرد برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید
اخبار 2 : ایا سایت شما دارای بازدید کم است برای حل این مسئله به قست پایین سایت مراجعه کنید و برروی جای تبلیغات شما اینجاست کلیک کنید
اخبار3 : ساخت بنر شما با قیمتی مناسب برای ساخت بنر به قسمت پایین سایت رفته و برروی ساخت لوگو کلیک کنید

به وبلاگتون یه سر میزنم

MeysAM جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://hot-ice.blogsky.com

با درود
بلاگ زیبایی داری چنتا از مطلباتو خوندم
ولی عزیزم فکر سرعت مام باش و کمتر از عکس استفاده کن
و یه چیزی هست به اسم ادامه مطلب که خوشحال میشه اگه بهش سر بزنی
راستی من این دانشجوام و این 3 ماه تعطیلی رو فقط به عشق ماه مهر گذروندم.اینجاشو بات مخالفم

من نمیگم ماه مهر بده میگم فقط یه خرده سخته ولی خوشحالم دوباره دوستام رو میبینم باشه سعی میکنم امامطمئن نیستم ممنون ازورودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد