CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

عکس های براتز

نظرات 15 + ارسال نظر
مریم جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دیبا جونم
خوبی؟!
عکس های مطلبت خوشگل بود
تمتم خوشگل بود
عکس خودتم که گذاشته بودی خوشگل بود

به پای شماکه نمیرسه

ســـ ـــمیرا ♥ ............ جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://patoghe2oosti.blogsky.com

مرسی از اینکه بهم سر زدی

بازم سر بزن
اگه دوس داشتی لینگم کن......خبر بده




باشه لینک میشین

نرگس شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

بهترین لحظات را در کنارت گذارندم ای دوست دوستت دارم.قشنگه

اخه خودتم قشنگی

نرگس شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

دلم می خواد روی تمام اجرها بنویسم که دلم برات تنگ شده.

وظیفتههههههههههههه

مریم شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دیبا جونم
آپم

میاممممممممممم

مریم شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

راستی آهنگ وبت خیلی قشنگه

اهنگ وب شمام قشنگه

نرگس شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

تقدیم به تو که:یادت در ذهنم وعشقت در قلبم و عطر مهربانیت در تمام وجودم است عزیزم محبت را در پاکی نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معنی کردم وبدان که زیباترین لحظه هایم در کنار تو بودن است.*دوستت دارم*

می توووووووووووووو

نرگس یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام امروز یه روز بدون تو که من باز خاطره نوشتم از تو خیلی خوبی خواستی از ساعت های مدرن بزار...

من به موضو ع های کلیشه ای تو کاری ندارم

نرگس یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

معلومه کم میای درسا مشکله شده اره اهنگت زیباست قالبت هم همینطو

نه درسا زیاد مشکل نیست سرم شلوغه چند وقت پیش عقد خالم بود

نرگس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

می دانی تمام لحظات خوبم را در کنا چه کسی بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟درسته در کنار بهترین خوانند ه ی دنیا دیبا خانوم بودم....جایت برای همیشه خالی نمیماند بلکه من بدون تو تحمل می کنم زیرا می دانم یه روز همدیگه رو میبینم...

امیدوارم راستی با مرضی چطوری من تعویض دوست کردم یعنی دیگه با کوثرنمیپرم و با سحر ومائده دوست شدم وباهم قولدادیم امسال وشایدم سال های دیگه بهترین دوستهم باشیم واردو باهمیمراستی ناراحت نشیا هیچکس جای تورو نمیگیره

مریم سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دیبا جونم
خواستی یه سر بیا پیشم

نرگس چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

عزیزم من با مرضیه دیگه نیستم تنها توی مدسه قدم میزنم تازه توی مدرسه گریم گرفت یادت همیشه باقی می ماند..........

واقعا برای منم هیچکس مثل تو نمیشه من زنگای طفریح با سحر مائده و یه دختر جدید به اسم فاطمه حرف میزنیم البته رخشانی هم هست تو نمیشناسی امسال قراره بهترین دوستایهم بشیم

نرگس چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

حرس منو در نیاررررررررررررررررررررررررررر

بخداااااااااااااااا

نرگس خوبی؟ شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

به خدا چیه باز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من اخوندی رو دیدم در ضمن دلم برات تنگ شده.........

منم همینطور خب به من چه من به اخوندی کار ندارم من با سحر و مائده و فاطمه دوست شدم

یلدا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://yalda1370.blogsky.com

سلام عزیزم از پستت تو بلاگم استفاده میکنم

اشکال نداره ما دوستیم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد