CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

آموزش ساخت کارتپستال

اول روی مقوا های رنگی این شکل را در بیاورید بال های پروانه رابه هر صورت

دوست دارید در بیاورید و رنگ آمیزی کنید .

بقیه در ادامه مطلب . . .

اول روی مقوا های رنگی این شکل را در بیاورید . بال های پروانه را به هر صورت

دوست دارید در بیاورید و رنگ آمیزی کنید .

دارید در بیاورید و رنگ آمیزی کنید .

وسط مقوا را با کاغذ سفید یا رنگی استفاده کنید تا هم از سادگی در بیاید و بتوانید روی آن بنویسید

دو تا مستطیل رو به سمت داخل پروانه ها رو به سمت بیرون تا بزنید


بعد می توانید با ماژیک اکلیلی و ماژیک پفی و ... تزیین کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
♥مهسا♥ یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام
خیلی ممنونم از اینکه زحمت کشیدید و یادگیری ساخت ا ین کارتپساتل را به ما پیشکش کردید
من توانستم با این کارت همه ی دوستانم را شگفت زده کنم و بتوانم برای درس دینی امتیاز زیادی بگیرم
واقعا ممنونم وبلاگ بسیار خوبی دارید
متاسفانه وبلاگ من به صورت ناگهانی پاک شده است و می خواستم ببینم اگرمیشود مرا در درست کردن وبلاگتان سهیم کنید
باتشکر

♥مهسا♥

♥مهسا♥ یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

خواهش میکنم جواب بدهید

سلام عزیزم میتونی توی پستایجدید نظر بذاری هر کار از دستم بر بیاد میکنم

ABE یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

SALAM MERSE DSTTDRDNKONE

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد