CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

ورزش وکفش مورد علاقه من راستی فیلمم هم

نام دیبا ورزش فوتبال فیلم کمدی احساسی کفش راحت وشیک

من خیلی شبیه بلومم

نام:پرنسس دیبا

نیرو:کاشکی اتیش

سرزمین: سیاره ی زمین

تاریخ تولد: 15تیر

نشانه پری: اژدها

شخصیت: دوستانه،وفا دار،مهربان،خلاق،مصمم،لجوج

ظاهر

مو: بلندتقریبا

پ

نظرات 6 + ارسال نظر
bmn دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ http://bmninformation.vcp.ir

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیز?
اگر شما هم از کسان? هست?د که کسب درآمد از ا?نترنت دار?د. تازگ? ها سا?ت? که در ادامه ل?نکش رو م? گم امکان کسب درآمد از ا?نترنت رو شروع کرده.( سا?ت با سابقه ا? هست)
شما م? توان?د با ثبت نام در سا?ت ز?ر و با بازد?د از سا?ت ها?? که کاربران ثبت کرده اند امت?از کسب کن?د و بعد امت?ازات خود را به پول تبد?ل کن?د . هر ?ک ر?ال برابر ?ک امت?از . من خودم ?ک? از اعضا ا?ن سا?ت هستم و ماهانه ب?ش از 150 هزار تومن درآمد دارم. قضاوت با خودتونه .
در ضمن ا?نه اضافه کنم که در ب?ن سا?ت ها? کسب درآمد که اکثر شون کل?ک? هستند بهتر?ن سا?ت از نظر بالا بودن درآمد- ارسال پول- پشت?بان? و از همه مهمتر ا?ن سا?ت هوشمند هست و ه?چگونه تقلب? انجام نم? شه.
با تشکر مد?ر?ت ا?وان اطلاعات


لینک

http://takrank.com/user/user_register.php?lang=fa&ref=101820901

دریا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ http://quietseashore.blogsky.com

خصوصیاتی شیرین مثل خودتون
قالب چه زیبا شده...
موفق باشید

نرگسی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

سلوم دیبا جون خوبی چقدر تو به خودت داری اخه فوتبال هم شد ورزش؟شوخی کردم گلم دوستت دارم.

مریم چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دیبا جونم
پس اینطور سلیقه ات اینجوریه!!!!!
آپم خوشحال میشم بیای

ندا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام دختر دایی گل عزیزم خوبی؟
منم هم سن توبودم تا همین چن سال پیش ورزش مورد علاقه م فوتبال بود
راستی طرفدار چه تیم هایی هستی ؟ ایرانی ؟ خارجی ؟ اسم لطفا !!
در مورد کفش سلیقه مون یکیه ! برای من حتی اگه شیکم نشد ، نشد ! فقط راحت باشه کافیه :))
قالب وبلاگت خیلی خیلی خوشکله هم عکس خرسیه هم رنگش
موفق باشی

سلام سلام ندا جون من عاشق فوتبالم ایرانی استقلالیم خارجی بارسلونام کفشمم هم باید شیک باشه هم ماخیلی شبیه همیم

ندا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ق.ظ

آره عزیزم شبیهیم به خصوص اینکه از وقتی دوباره دیدمت منم وینیکسی شدم
در ضمن منم عاشق اژدها و آتیشم

چه جالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد