CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

ســـــــــــــــــــــــــــــــوپریز

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام دخملی ها 


خوبینـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ؟؟

خوشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــنــــــــ؟ 

منـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ براتون سوپریز دارم فک میکنین چی باشه باید بری ادامه تا بفحمی  

Minmie Products

pyq17x7jsdetu663oazb.gif



حدس بزنین دیه

برای فهمیدن باس بری پاییــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن 


.






.










.






بیا پایین تر تنبل 


.




.




.چراخسته شدی 

.




.





. یه زره دیه بیا 



.






. تاتاتانـــــــــــــــــــــــــــــ

MinmieNews

Minmie Products

نظرات 13 + ارسال نظر
مریم جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دیبا جونم
عکسای قشنگی بودن!

ندا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ق.ظ

سلام پرنسس دیبای خوشکل خوم دلم برات خیلی تنگ شده یه بوس بده
عکسای خیلی نازی بودن مخصوصا اون دختری که برای سورپرایز گذاشته بودی عکسشو. من از موهاش خیلی خوشم اومد
راستی دوباره که رفتی مدرسه دوستاتو دیدی خوش گذشت ؟؟

مرس عسیسم چشات خوجل میبینه اره رفتم انقدر حرفیدیم....................

نرگس سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام دیبا خیلی ملوس بودن راستی وبمون چی شد ادرسشو بفرست واسم عشقم راستی تولدت چند تیر بود؟چون تولدت دوستمو نوشتم می خوام واس تولدت هر وقت باشه بترکونم ...یلی دوستت دارم ....

ملتفی شد .15 تیر عزیزم.مرسی

باران سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ http://mysky99.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
آپ کردم بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

حتما.

کوثر چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام دیبا جووووووووووون...
خوبی ابجی.....
اومدی....
ایول من هم حالم از انواع پسر ها به هم میخوره....
چون .....
یخیال....

پسرا موشن مثل خرگرشن .حیف خرگوش.
دخترا شیرن مثل شمشیرن

باران جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

دیباجون آپم بدوبیا

باران دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

آیینه چون شکست

قابی سیاه و خالی از او به جای ماند

با یاد دل که آینه بود

در خود گریستم

بی آینه چگونه در این قاب زیستم؟؟؟

rahele سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.perans.blogsky.com

salam diba axeat ghashangan kheyli up shodam sar bezan

زینب چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام دیبا جون خیلی خندید یم دستت درد نکنه

نرگس پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ق.ظ http://www.narges0079.blogfa.com

سلام دیبا عسل خوشکل زیبا ملوس فرشته....براچی تعین نمی کنی کی همدیگرو ببینیم امتحان ها شروع شد پرو بگو دیگه من از دست تو چیکار کنم؟

نرگس پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:37 ق.ظ http://www.narges0079.blogfa.com

دیبا من باید خودکشی کنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
دیبا خیلی بدی
اه
من دلم براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تنگ شدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
چجوری بگم؟


باران کـه میبـارد......
دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود.....
راه می افـتم ...
بـدون چـتـر ...
من بـغض می کنـم ...
آسمـان گـریـه ...


غریبه شدم پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.narges0079.blogfa.com

هی دیبا منم نرگس من از دوری تو مردم و زنده شدم شما هم که راحتیاااااااااااااااااا
بیا پایین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.خوب وایستا یکم استراحت کن
.
.
.
.
.
.
.
.خوب می خواستم بگم دوستت دارم
.
.
.یه دقیقه وایستا

..
.
کاش آدم ها یکم جرات داشتن …
گوشی رو برمیداشتن و زنگ میزدن و میگفتن :
ببین ؛ دلم واست تنگ شده ،
واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم

.

ندا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام دیبای عزیز وینیکسی من خوبی ؟ کم پیدایی؟ نکنه امتحانا شروع شده آره ؟
راستی اگه ای میلتو هنوز چک می کنی برات یه دونه میل فرستادم اسمش هست رفتارهای بامزۀ حیوانات حتما ببینش خیلی خیلی عکساش بامزه س شاید به درد وبلاگتم بخوره :)
موفق باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد