CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

تولد وبم

سلام شنبه 7 خرداد وبم دو ساله شد یادم رفت جشن تولد بگیرم

تو این 2 سال من با وبلاگم بزرگ شدم

واز شما دوستای خوبم کلی چیز یاد گرفتم

جاداره از چند تا از دوستای خوبم تشکر کنم

ندا دختر عمه هزیزم نرگس جون یکی از بهترین دوستام و خیلی از دوستای وبلاگیم مثل مریم جون وسارا جون

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

خلاصه وبلاگ عزیزم بدون تا روزی که بتونم این وبلاگ رو نگه میدارم

چون موقعی که میخواستم بازت کنم فکر میکردم 2 ماهه میبندمت

راستی جا داره از مامان بابای خوبم هم تشکر کنم 


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

و باید در اخر بگم اگه بابام نبود هیچوقت این وب تاسیس نمیشد

نظرات 5 + ارسال نظر
ماوا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام دیبا جون
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم حالت حسابی خوب باشه.
دوست دارم
حسابی دلم برات تنگ شدها

سلام ماوا جوون دلممنم تنگیده برات چیکار میکنی

ماوا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام دیبا جون
یه پیشنهاد دارم برات
بیا باهم یه وبلاگ گروهی باز کنیم
اگه دوست داشتی بهم اطلاع بده تا برنامه ریزی کنیم

اره موافقم

سارا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

مبارکه

..... پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.narges0079.blogfa.com

سلام تولد وبت مبارک.

دیبا تو نظر نذاشته بودی.
مهم نیست دوستت دارم.
بای.

ندا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

مرسی دیبا جونم که بهم لطف داری عزیزم
من هرموقع وقتشو داشته باشم با اشتیاق میام اینجا و تا جایی که بتونم مطالبتو می خونم
امیدوارم وبت سالهای سال باهات باشه و کلی چیزای خوب توش بنویسی و یه بلاگر حرفه ای بشی
قالب جدید وبت هم خیلی قشنگه

مرسی ندا جون منم قول میدم سعی کنم مطلبایخوب تو وبم بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد