CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

سفر

سلام بچه ها !

حالتون چطوره؟

همتون میدونین دیگه که تابستونه و فصل بستنی و خوشگذرونی و مسافرته. احتمالا خیلی از شما به جاهای دیگه سفر کردین یا خواهید کرد. من و مامانمم داریم واسه چند روزی میریم سفر پیش خالم که یه پسر کوچولوی تپلی داره به اسم امیرحسین. بابای بیچارمم میمونه توی خونه تا به قول خودش نون و پنیر بخوره. 

پس تا موقع برگشتنم از همتون خداحافظی میکنم و امیدوارم به همتون خوش بگذره.... همینطور هم به من............

خداحافظ همگی تا بعد

نظرات 1 + ارسال نظر
hamed چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.pdfberoz.blogsky.com

سلام دوست من.
من برای تبادل لینک مزاحمت شدم.خواستم اگه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک داشته باشیم.پس اگه موافقی منو با آدرس زیر و عنوان دانلود به روزترین پی دی اف ها لینک کن و آدرستو تو قسمت نظرات وبلاگم بذار تا منم لینک کنم به شما .
من هر روز به دوستام سر میزنم.
باتشکر
www.pdfberoz.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد