CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

رمضان مبارک 2تا سوال دیگه

نظرات 4 + ارسال نظر
mina شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ http://sar-gar-mii.blogsky.com

تصویر اول:
آخه یه بار قبلا شیطونو رنجوندم ;شرمنده
تصویر دوم :
خداجووووووووونم
تصویر سوم:
هیچکدوم
راسیت ممنون سر زدی دیباجوووووون

باران شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://mysky99.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااام دیبا خانوم
آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم
بیااااااااااااااااااااااااا

ندا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

بعضی جاهای زندگی مو ری استارت می کنم .. ولی نه خیلی جاهاشو چون بی مزه و بی هیجان میشه
گاااهی م که خیلی خسته شدم می زنم رو دور کمی کند نه اینکه استندبای ش کنم
همین طوری م خوبه آدم باید خودش زرنگ باشه

من خاموش نمیکردم ولی ری اتارت هم نمیکردم چون از همشون درس میگرفتم ولی استن بای رو هستم

ندا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

افرین موافقم

منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد