CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

بهترین انیمیشن فصل تابستان


نام انیمیشن: Epic – حماسه
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی
سال انتشار: ۲۰۱۳
مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

خلاصه داستان: یک دختر نوجوان وقتی به هوش می آید میبیند که به یک جنگل دور افتاده و وحشی منتقل شده است. در این جنگل نیروهای شیطانی و نیروهای خوب در حال مبارزه هستند. دخترک با یک گروه از حیوانات انجا متحد می شود تا بتواند هم دنیای آنها و هم دنیای خودشان را نجات دهد و …

 برای عکسا برین ادامه مطلب اینا شخصیت های اصلی فیلمن 

اینم یکی از  پوستر هاش

اینجام اسماشون رو گفته


اینم مری ونود هستن در حال پرواز و فرار



مری خیلی خوشگله

عکس خود فیلم


اینم نود دست و پا چلفتی


خیلی زشته


بیانسه صدای ملکه رو داره

اینم فرمانده

اینم مری در حال تعجب که اینجا کجاست

ملکه تارا

فرمانده


ملکه تارا در جشن انتخاب ملکه حدید

اینم بدجنس داستان

ارم حماسه

اینم دوتا حلزون که خیلی باحالن من اسلاگ رو خیلی دوست دارم

در کل خیلی کارتون قشنگی هست من تا الان 3 بار دیدمش 


نظرات 5 + ارسال نظر
هومن جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ق.ظ http://irantorrenthot.blogsky.com/

سلام
این فیلم و فیلم های جدید دیگه رو میتونین از وبلاگ من دانلود کنید،رایگان و بدون دردسر.
ممنون

خودم دانلودکردم مرسی

علیرضا کوچولو جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
یه عیدی به من بده و دلم و شاد کن، الهی که خدا به حق این عید عزیز بهتون بهترین عیدی رو بده...
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 امروز فرصت پیامک دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
آرزو می کنم خداوند بهترین عیدی ها رو که به بهترین بنده هاش میده، بهتون بده.

jkb k شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ (این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.

ماوا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام دیبا مطلب اخرت خرابه پاکش کردم برو دوباره بنویستش بعد برو تو وب چکش کن ببین خوب شده یا نه
راستی مرسی عزیزم منم تو رو خیلی دوست دارم

باشه حتما میرم من خیلی بیشتر دوست دارم

ندا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ

موضوعش جالبه ها
اتفاقا دیدم کارتونشو می فرشون ولی هنوز خودشو ندیدم

خیلی قشنگه من دوبلشو از دانلودها دانلود کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد