CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

CUTE MONSTERS

WE ARE CUTE MONSTERS

وب جدید

سلام من تواین وب داستان مینویسم برین توش

http://dibajooo.blogsky.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
ماوا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام دیبا
یه مطلب این که وقتی مطلب می زاری برو تو وبلاگ ببین درسته یا نه تو وبلاگ حالت متن خراب افتاده
مطلب بعدی درباره ی پاسخ دادن به نظراته که برای این کار لطفا ویرایش رو بزن بعد از متن نوشته شده که همون نظره چند خط بیا پایین مثل پنج تا بعد بنویس پاسخ دو تا نقطه جلوش بزار بعد شیفت رو بزن بعد جواب بده
سعی کن به همه ی نظرات پاسخ بدی
زمینه مطالبت رو هم رنگی نکن
مرسی که مطلب گزاشتی
هر روز فقط یه مطلب بزار
دیبا جونم من خودم همه ی این ها را رعایت می کنم
امیدوارم ناراحت نشده باشی و با حرف های من موافق باشی

مرسی عزیزم تفاقا خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد